LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] garantie bon

Is jouw garantie niet goed verlopen? Geef hier jouw mening.
benjomel
Berichten: 4
Lid geworden op: 09 okt 2011 20:43

garantie bon

Ongelezen bericht door benjomel »

Hallo .

Ik heb een vraag
Als ik klompen koop en na 6 weken zijn ze stuk houd van de loop zool gescheurd slechte houd (zij verkoper)
Nu heb ik nieuwe klompen gekregen .Maar hoort daar geen nieuwe bon bij of blijft de oude bon gewoon door lopen als garantie.


De verkoper wou me nieuwe klompen doen en dan op de bon zetten dat ik ze al 1 x geruild had wegens garantie en dat kon maar ik keer dus als deze weer stuk gaan krijg ik geen nieuwe weer anders kon ik wel mijn hele leven nieuwe klompen krijgen zij ze .
toen zijn ik dan heb je een verkeerde product te koop zou ik betere produkten verkopen.


Maar mijn vraag dus krijg ik bij nieuwe klompen wegens stuk en omruil een een nieuwe kassa bon met nieuwe garantie.

tenormin
Berichten: 6829
Lid geworden op: 31 okt 2011 21:29

Re: garantie bon

Ongelezen bericht door tenormin »

@benjomel, nee, de verkoper van de klompen heeft juist gehandeld. Hij heeft u een nieuw paar klompen gegeven, de garantie blijft staan op de dag van aankoop van het oude paar. Dat is net zoiets als b.v. een koffiezet apparaat. Dat gaat kapot, dan word er een nieuwe verstrekt (als men niet repareert) maar de oude datum is nog steeds het uitgangspunt van de garantie.

benjomel
Berichten: 4
Lid geworden op: 09 okt 2011 20:43

Re: garantie bon

Ongelezen bericht door benjomel »

Tenormin Duidelijk.

Maar als deze klompen weer stuk gaan (ga er niet van uit) dan neem ik aan dat ik gewoon weer nieuwe krijg heb imers garantie toch.

Verkoper zei je kan maar 1x een nieuwe product krijgen wegens garantie en dat was ik niet met haar eens .

hoe zit dat dan

tenormin
Berichten: 6829
Lid geworden op: 31 okt 2011 21:29

Re: garantie bon

Ongelezen bericht door tenormin »

benjomel schreef:Tenormin Duidelijk.

Maar als deze klompen weer stuk gaan (ga er niet van uit) dan neem ik aan dat ik gewoon weer nieuwe krijg heb imers garantie toch.

Verkoper zei je kan maar 1x een nieuwe product krijgen wegens garantie en dat was ik niet met haar eens .

hoe zit dat dan
Nee, daar is de verkoper verkeerd. Heb zelf als voorbeeld: mijn elektrische tandenborstel. De eerste ging na 3 weken kapot; kreeg een nieuwe (vandaar dat ik van de oude kassabon en garantie weet) die het na 6 weken liet afweten; kreeg toen weer een nieuwe, nog steeds met de oude kassabon en de derde doet het nog steeds. Maar ook daarna, als het ding het wel zou hebben begeven: ook dan heeft u nog steeds recht op een goed product. Succes met uw tweede paar klompen!

benjomel
Berichten: 4
Lid geworden op: 09 okt 2011 20:43

Re: garantie bon

Ongelezen bericht door benjomel »

Dank je

Gesloten