Ik had een vraagje,
Mijn computer scherm van Medion was kapot, dus ik had ze gebeld, en ze hadden me een RMA nummer gegeven enzo, en ik had het scherm opgestuurt,
Naja, 2 weken later wordt er een doos bezorgt, waar een nieuw scherm inzit (Zonder brief ofzo, wat er met mijn oude aan de hand was),
Naja, ik sluit dat scherm aan, en blijkt er een dode pixel in te zitten (Een witte stip in het midden van mn scherm, die niet van kleur verandert, zoals het hoort)
Heb ik ze 2 keer een mail gestuurt, en hun reactie is
Is dit normaal? moet ik dit maar pikken, of wat kan ik er aan doen?Zoals u in de garantievoorwaarden kunt lezen, heeft u recht op een nieuw scherm als:
- u meer dan 5 defecte pixels, verspreid over het gehele scherm, heeft
- u 3 pixels op een rij defect heeft
Mocht dit niet het geval zijn, dan kunnen wij het scherm helaas niet onder de garantie vervangen.
Ze hebben me natuurlijk gewoon een kapot scherm gestuurt, die in de winkel niet verkocht kan worden, omdat mensen dan al zien dat hij stuk is... En ik kan er soort van niks tegen doen
Alvast bedankt voor de hulp/informatie