LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Garantie Ipod.?

Is jouw garantie niet goed verlopen? Geef hier jouw mening.
farhaa
Berichten: 5
Lid geworden op: 29 aug 2008 20:03

Garantie Ipod.?

Ongelezen bericht door farhaa »

Hallo,

Ik heb laatst een ipod aangeschaft(nou,niet laatst in mei :P ) maar na een paar weken kreeg ik problemen met de ipod, hij deed raar. Het schermpje deed het niet zo goed. Na een week deed hij het helemaal niet meer.(hij is aangeschaft bij redcoon). Ik stuurde het terug naar redcoon voor reparatie. Ok , na een week of 5, kreeg ik een mail binnen met de prijsopgave, daarin staat dat ik voor de ipod €220 moet betalen inclu.onderzoekskosten en verzendkosten. En ze zeggen dat de ipod defect is wegens fysieke schade defect is . En hij is 1 keer gevallen en niet eens zo hard maar dat kan bij iedereen gebeuren. Maar redcoon die stuurt het naar duitsland ofzo. Ik vind dat naar mijn mening nergens op slaan, ik vind dat het gewoon binnen nederland moest gerepareerd worden. Mijn vraag hoe kan je voor een ipod die €140 kost in de winkel zoveel betalen en het valt nog binnen de garantie periode en dan nog doen ze moeilijk?:( :cry:

Groeten,
farhaa

tuuut
Berichten: 15
Lid geworden op: 02 aug 2008 15:36

Re: Garantie Ipod.?

Ongelezen bericht door tuuut »

En hij is 1 keer gevallen en niet eens zo hard
is er een emoticon voor sprakeloosheid?

BBCS
Berichten: 7084
Lid geworden op: 17 okt 2007 23:34
Contacteer:

Re: Garantie Ipod.?

Ongelezen bericht door BBCS »

Mijn vraag hoe kan je voor een ipod die €140 kost in de winkel zoveel betalen en het valt nog binnen de garantie periode en dan nog doen ze moeilijk?
Je hebt alleen recht op garantie als er spraken is van een fabricagefout, montagefout of materiaalfouten.

Schade die door jezelf is veroorzaakt valt nooit onder garantie.

Dus je hebt de keuze of laten repareren tegen de volledige kosten of niet laten repareren en de onderzoekskosten te betalen, waarna je een nieuwe gaat kopen.
In dit geval heb je geen recht op de garantie en ook niet op de wettelijke garanties en bepalingen.

dragon666
Berichten: 6
Lid geworden op: 13 aug 2008 14:58

Re: Garantie Ipod.?

Ongelezen bericht door dragon666 »

Zoiets heet total loss :P

Big-V
Berichten: 979
Lid geworden op: 04 sep 2005 21:02

Re: Garantie Ipod.?

Ongelezen bericht door Big-V »

s er een emoticon voor sprakeloosheid?
Lekker overdreven!

Gesloten