Hallo,
In april 2014 heb ik bij Mediamarkt een Iphone 5S gekocht.
na 5 maanden kon ik hem voor de eerste keer opsturen omdat er een knop stuk was.
Toen een vervangend product gekregen en weer 6 maand later heeft dit toestel een software probleem waarmee ik een blauw scherm kreeg en hij niets meer deed.
Nadat ik hem weer terug had had ik na één week weer het zelfde probleem, dus nu voor de derde keer opgestuurd.
Ik ben er wel een beetje klaar mee dat dit steeds zo gaat, ik zit nog in mijn garantie periode van 2 jaar.
Is er ook een manier om eventueel mijn aankoopbedrag of een respectabele deel ervan terug te krijgen en het product niet meer terug te nemen?
Ik kan heb op de website van Mediamarkt gekeken en een tijdje gegoogeld maar ik kom er niet echt uit.
Ik hoop dat iemand mij hier een duidelijk antwoord op kan geven in duidelijk jip en janneke taal
B.V.D.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Garantie Mediamarkt vraag
Re: Garantie Mediamarkt vraag
Nee, zolang de problemen worden opgelost heb je geen recht op geld terug.7LuckyS schreef: Ik hoop dat iemand mij hier een duidelijk antwoord op kan geven in duidelijk jip en janneke taal
Re: Garantie Mediamarkt vraag
O dat is balen.
Bedankt voor je reactie.
Bedankt voor je reactie.