Dat past dus beter in je straatje om te geloven en dus kies je voor die optie.Minckfcdh schreef:Kan een van jullie twee mij dan vertellen waarom een juridisch afgestudeerde vriend en de consumentenbond beide zeggen dat de garantie mee gaat naar degene die 'm koopt 2e hands, aangezien wettelijke garantie niet persoonsgebonden is? Er staat namelijk nergens in de voorwaarde van Wehkamp dat alleen de originele koper van het product garantie heeft.
Je goed recht, maar daarmee nog geen zekerheid.
Het is zelfs mogelijk om rechters te vinden die verschillend over iets denken / interpreteren.Minckfcdh schreef:Als ik alles zelf wist had ik hier niet om hulp gevraagd, ik probeer gewoon zoveel mogelijk te weten te komen hierover.. Blijkbaar weten mensen zoals jij het beter die wel wetten weten etc. maar dan nog blijft er elke keer verschil in de antwoorden, de een zegt dit en de ander zegt dat.Dat is de omgekeerde wereld. Wie een standpunt moet dat zelf onderbouwen.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Drogreden# ... bewijslast
We hebben al eens eerder iemand gehad met zoiets om handen en die blies ook hoog van de toren en dreigde het voor te laten komen. Uiteindelijk was dit alleen maar grootspraak.
Uiteindelijk gaat het erom of jij wel bereid bent hiervoor naar de rechter te gaan. Dan pas zal echt blijken hoe het zit.