Eind september 2006 heb ik voor mijn zoontje van 7 jaar nieuwe winterlaarzen gekocht, met rits... Na een paar keer gedragen te hebben was de rits kapot (dus niet stiksel los maar rits kapot). Ik ben in oktober terug gegaan naar de betreffende winkel en kreeg daar tot mijn stomme verbazing te horen dat hier géén garantie op gegeven werd. De rits was volgens die "aardige" mevrouw kapot getrokken door mijn zoon. Ze wilde geen rits vergoeden, ik had gewoon pech gehad...
Ik was stom verbaasd en ook erg boos. Ik heb dit probleem vorig jaar ook meegemaakt, maar toen schoenen in een andere winkel gekocht. Daar kreeg ik zonder probleem een compleet nieuwe rits vergoed.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] garantie nieuwe schoenen
Re: garantie nieuwe schoenen
Wat ging er precies kapot? Het gedeelte wat de 2 zijkanten met inhammetjes die inhammetjes zo inelkaar schuift, dat deze aanelkaar komen te zitten.
zo nee? Welk gedeelte dan?
MvG _-MdJ-_
Zo ja? dan kan het geval dat de winkel dat niet vergoed omdat dit door uw zoontje zelf gedaan is, wat ook de conclusie van de winkelier is en volgens u dus niet het geval is.. | | wordt kan |||||
.| | |
zo nee? Welk gedeelte dan?
MvG _-MdJ-_