| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] garantie op laarzen
garantie op laarzen
Mijn dochter heeft op 28 november 2009 suede laarzen gekocht voor € 89,95 en na een week of 5 begon de hiel helemaal in te zakken. Er is een soort vouw ontstaan aan de achterzijde waardoor zij niet meer goed in de laars kan komen dus draagt ze ze niet meer. Ik ben vorige week teruggegaan omdat mijn dochter gelukkig de bon nog had maar volgens de schoenenwinkel valt dit niet onder de garantie, dus gewoon pech. Wat is eigenlijk de te verwachten levensduur voor een paar laarzen. Ik zelf vind nl. dat 2 maanden voor een paar laarzen van 89,95 wel erg kort is. De hiel is van erg zacht materiaal maar gezien de prijs die ze ervoor betaald heeft verwacht je toch wat meer kwaliteit. Ik voel me ook nogal belazerd dat ze zich er zo makkelijk vanaf maken. Er zijn geen andere klanten teruggekomen dus 1 klacht is volgens hun redenering geen klacht. Ik heb in ieder geval gezegd dat ik niet akkoord ga en ik heb aangegeven dat dit opgelost dient te worden. Mocht iemand dit lezen en nog advies voor mij hebben dan hoor ik het graag.-
Re: garantie op laarzen
Ik heb hetzelfde meegemaakt met mijn laarzen van "van Haren".
Ook de hak zakte in waardoor deze over de grond schuurde.
En dit binnen 1 maand waarvan ik ze niet eens dagelijks droeg.
Met de bon terug gegaan,en neej er zat geen garantie op.
Mn bekkie viel open.Dit hoort toch niet!!!
En de verkoopster wist me nog te vertellen dat ik eignelijk een nieuwe hak eronder had moeten laten zetten!!!
Onder nieuwe schoenen nog wel.Hoe krom kan het zijn???
Laatst heeft mijn nichtje ook laarzen gekocht bij van haren.
En jah hoor,precies hetzelfde verhaal.
Voor mij geen laarzen meer van van haren!!!
Ook de hak zakte in waardoor deze over de grond schuurde.
En dit binnen 1 maand waarvan ik ze niet eens dagelijks droeg.
Met de bon terug gegaan,en neej er zat geen garantie op.
Mn bekkie viel open.Dit hoort toch niet!!!
En de verkoopster wist me nog te vertellen dat ik eignelijk een nieuwe hak eronder had moeten laten zetten!!!
Onder nieuwe schoenen nog wel.Hoe krom kan het zijn???
Laatst heeft mijn nichtje ook laarzen gekocht bij van haren.
En jah hoor,precies hetzelfde verhaal.
Voor mij geen laarzen meer van van haren!!!
-
stofzuigertje
Niet goed passende laarzen en/of slordig dragen kan dit veroorzaken.
Ook vooraf controleren of dit stuk stevig genoeg is kan het voorkomen.
Ook vooraf controleren of dit stuk stevig genoeg is kan het voorkomen.
Mijn laarzen pasten prima.
Deed ze uitsluitend in het weekend aan,tijdens een verjaardag of etentje.chterkant voelde trouwens prima.
Zulke laarzen mogen toch niet verkocht worden!!!
Zeker niet als een verkoopster naderhand verteld dat ik er direct nieuwe hakken onder had moeten zetten.
Deed ze uitsluitend in het weekend aan,tijdens een verjaardag of etentje.chterkant voelde trouwens prima.
Zulke laarzen mogen toch niet verkocht worden!!!
Zeker niet als een verkoopster naderhand verteld dat ik er direct nieuwe hakken onder had moeten zetten.
-
VioletPrue
Op alle schoenen, ook op laarzen, zit garantie.
Laat u niet afschepen door die verkoopsters, er zit op alle producten een redelijke levensduur.
Kijk maar eens op http://www.consuwijzer.nl en kijk wat u daar kunt vinden.
Laat u niet met een kluitje in het riet sturen, als een verkoopster zelf aangeeft dat u onder nieuwe laarzen nieuwe hakken had moeten laten zetten, verkopen zij een ondeugdelijk product. (en geeft dit zelfs toe)
De last om te bewijzen dat u het product niet goed gebruikt hebt (verkeerd lopen etc. etc.) ligt bij de winkel.
U kunt de koop ontbinden en heeft recht op geld terug.
Laat u niet afschepen door die verkoopsters, er zit op alle producten een redelijke levensduur.
Kijk maar eens op http://www.consuwijzer.nl en kijk wat u daar kunt vinden.
Laat u niet met een kluitje in het riet sturen, als een verkoopster zelf aangeeft dat u onder nieuwe laarzen nieuwe hakken had moeten laten zetten, verkopen zij een ondeugdelijk product. (en geeft dit zelfs toe)
De last om te bewijzen dat u het product niet goed gebruikt hebt (verkeerd lopen etc. etc.) ligt bij de winkel.
U kunt de koop ontbinden en heeft recht op geld terug.