LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Garantie samsung a800 bij electric city WAARDELOOS
Garantie samsung a800 bij electric city WAARDELOOS
ik heb in december van 2003 een Samsung a800 mobiele telefoon gekocht bij de v&d in eindhoven. heel mooi telefoontje, maar in augustus van dit jaar begon hij vreemd te doen. ik dacht, geen probleem, ik breng hem terug naar de winkel en mooi in de garantieperiode word mijn probleem verholpen. Nou mooi niet dus. ik kreeg na 4 weken mijn telefoon weer terug, maar na een week of 2 kwam het zelfde probleem terug. Toen ben ik terug gegaan naar de v&d met de mededeling dat het nog steeds niet verholpen was. volgens hun was het geen probleem en stuurden ze de telefoon gewoon nog een keer terug. Ik heb toen een brief bij de telefoon gevoegd, met een duidelijke uitleg van het probleem. en dat ik echt geen simpele software reset meer wilde, want dan kwam het probleem toch weer terug. nu kwam ik 4 weken later weer bij de v&d om m'n telefoon weer op te halen. bleek dat ze helemaal niks hadden gerepareerd, ze hadden weer een software reset gedaan. hierop heb ik gezegd dat ik hier totaal niet mee akkoord zou gaan, ze moesten maar een betere oplossing bedenken vond ik. de jongeman die mij hielp heeft toen het servicecentre op gebeld, en hij beloofde mij dat ik een nieuwe telefoon zou krijgen, ik zou alleen m'n telefoon weer op moeten sturen, want zo waren nu eenmaal de regels. ik was allang blij dat ik een nieuwe telefoon kreeg, en ging hier mee akkoord. Nu kom ik weer bij de v&d om m'n telefoon op te halen na de 3e!!! reparatie. en verwachte dus een nieuwe telefoon. ik zei tegen de mevrouw achter de balie dat ik m'n telefoon kwam ophalen, en zij kwam aanlopen met weer eenzelfde doosje. Ze maakte dit doosje open, en tot mijn grote verbazing zat er weer gewoon dezelfde telefoon in die ik 3 weken terug ingeleverd had. ik vertelde die mevrouw dat mij een nieuwe telefoon beloofd was, en dat ik hiermee dus absoluut niet mee akkoord zou gaan. Die "aardige" mevrouw zei dat zei hier niks aan konden doen. waarop ik antwoordde dat mij een nieuwe telefoon beloofd was, en dat ik met deze oplossing niet akkoord ging. "nee, dat kunnen wij nooit beloofd. hebben meneer" was haar antwoord weer. Toen zag ik de man die mij vorige keer geholpen had, en mij dus die nieuwe telefoon beloofd had. ik vroeg of ik deze meneer even mocht spreken. Ik legde hem het hele verhaal uit, en hij zou wel even met het service centre bellen. hij kwam terug met de smoes dat het service centre beslist had dat ik hem nog maar een keer op moest sturen. Dit was de enige mogelijkheid volgens hem. Dit heb ik dan ook maar gedaan, omdat er naar mijn idee geen enige rek in te krijgen was daar bij de electric city van de v&d. ik heb gezegd dat ik dit totaal geen service vind. nou goed, kom ik 3 december weer bij de v&d aan om mijn "nieuwe gsm" op te halen blijkt dat hij weer niet gerepareerd is , ik snapte er echt helemaal niks van, ik was al van plan helemaal uit m'n vel te springen, maar deze keer kreeg ik een bon voor een kop koffie, en ze zouden het voor me uit zoeken. een half uurtje later kwam ik terug en bleek dat m'n telefoon nu echt naar het service omruilcenter op gestuurd zou worden. ik moest m'n bonnetje nog inleveren, en dan zou ik binnen de garantie periode (die 7 december verliep) een nieuwe telefoon krijgen. ik vandaag (4 januari) terug en wat bleek. ze hadden gewoon de telefoon opgestuurd, maar ik kreeg WEER m'n oude toestel terug. ik natuurlijk helemaal over de ****, die vent (die tevens de bedrijfleiders daar was ofzoiets) zij dat hij niks kon doen, en dat ik alleen nog maar een brief naar het v&d hoofdkantoor kon sturen om m'n klacht kenbaar te maken. ik heb toen m'n telefoon meegenomen, maar ik vroeg om een kopie van het bonnetje dat ik moest inleveren zodat ik m'n telefoon terug kreeg. maar dat kreeg ik dus niet want dan zou ik een nieuwe kunnen claimen . ben toen zelf maar even naar de albertheijn gegaan om te kopieeren. maar dit is toch te belachelijk voor woorden. is een brief naar het hoofdkantoor echt de enige mogelijkheid??? ik ben nu echt ten einde raad
Re: Garantie samsung a800 bij electric city WAARDELOOS
Uw verhaal klopt niet helemaal.
Je heb je toestel voor de eerste keer opgestuurd. Toen is hij d.m.v. een software reset gerepareerd. Echter de klacht kwam al snel weer naar voren.
U hebt hem toen voor de tweede keer opgestuurd en weer werd een software reset uitgevoerd. Dit accepteerde u niet. U heeft toen zonder de telefoon te checken deze wederom laten opsturen voor een derde, vierde en vijfde maal.
U kan in uw verhaal echter niet spreken van een derde vierde of vijfde reparatie. het toestel is immers niet gechecked na de tweede terugkomst. En daarmee is hij dus niet opgestuurd ter reparatie maar als een niet acceptatie door de klant. U had u toestel beter kunnen testen. Deed deze het inderdaad ook na de tweede reparatie het niet, dan had u hem voor de derde keer op kunnen laten sturen en was deze waarschijnlijk omgeruild.
Nu liet nu vanaf reparatie twee het toestel steeds toesturen, terwijl deze waarschijnlijk al gerepareerd was. U kunt daarom niks claimen omdat u geen bewijzen van een defect heeft.
Je heb je toestel voor de eerste keer opgestuurd. Toen is hij d.m.v. een software reset gerepareerd. Echter de klacht kwam al snel weer naar voren.
U hebt hem toen voor de tweede keer opgestuurd en weer werd een software reset uitgevoerd. Dit accepteerde u niet. U heeft toen zonder de telefoon te checken deze wederom laten opsturen voor een derde, vierde en vijfde maal.
U kan in uw verhaal echter niet spreken van een derde vierde of vijfde reparatie. het toestel is immers niet gechecked na de tweede terugkomst. En daarmee is hij dus niet opgestuurd ter reparatie maar als een niet acceptatie door de klant. U had u toestel beter kunnen testen. Deed deze het inderdaad ook na de tweede reparatie het niet, dan had u hem voor de derde keer op kunnen laten sturen en was deze waarschijnlijk omgeruild.
Nu liet nu vanaf reparatie twee het toestel steeds toesturen, terwijl deze waarschijnlijk al gerepareerd was. U kunt daarom niks claimen omdat u geen bewijzen van een defect heeft.
@Gast
U werkt zeker bij V&D?
Wat een slappe manier om je gelijk te halen zeg.
Help die klant (want dat is het hoor!!) toch fatsoenlijk en kom niet aan met smoesjes!!
J.S.
Capelle aan den IJssel
U werkt zeker bij V&D?
Wat een slappe manier om je gelijk te halen zeg.
Help die klant (want dat is het hoor!!) toch fatsoenlijk en kom niet aan met smoesjes!!
J.S.
Capelle aan den IJssel
Na het volledige verhaal gelezen te hebben vind ik dat u Electric City niet echt de mogelijkheid heeft gegeven om het op te lossen. En door uw eigen koppigheid is dit allemaal mis gelopen. Ik vind het al behoorlijk coulant van hun dat ze u niet de rekening gepresenteerd hebben voor het op en neer sturen van een goed werkend toestel.
Hierbij een reactie op "gast" die vindt dat de persoon in de tweede kolom vind een V&D medewerker zou zijn.
Mag de winkel de media niet zoeken en hierbij alleen de klant zijn gal spuwen over de slechte service.
Bij problemen met electric city kan je eventueel ook je klacht sturen naar Dixons B.V. in Den Bosch aangezien e.c volledig onder hun beheer staan.
Mag de winkel de media niet zoeken en hierbij alleen de klant zijn gal spuwen over de slechte service.
Bij problemen met electric city kan je eventueel ook je klacht sturen naar Dixons B.V. in Den Bosch aangezien e.c volledig onder hun beheer staan.