LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] geen garantie na reparatie
geen garantie na reparatie
Ik heb een reparatie bij Dixons laten uitvoeren.
Nu is er uit de reparatie een nieuw defect ontstaan waarvoor
Dixons de verantwoordelijkheid afwijst.
Bedenk dus goed voordat u bij dit bedrijf iets koopt!
De kans is groot dat men alle verantwoordelijkheid
voor gemaakte fouten afwijst.
Nu is er uit de reparatie een nieuw defect ontstaan waarvoor
Dixons de verantwoordelijkheid afwijst.
Bedenk dus goed voordat u bij dit bedrijf iets koopt!
De kans is groot dat men alle verantwoordelijkheid
voor gemaakte fouten afwijst.
Re: geen garantie na reparatie
Graag wat meer uitleg want hoe kan uit een reparatie een defect ontstaan?
Welk apparaat is het en wat was ermee aan de hand? Wat is er gemaakt en wat doet het apparaat nu dan?
Graag uw aanvulling
Rickyman
Welk apparaat is het en wat was ermee aan de hand? Wat is er gemaakt en wat doet het apparaat nu dan?
Graag uw aanvulling
Rickyman
Re: geen garantie na reparatie
Dit is een"Neverending Story", er zijn al verschillende topic´s van TS verwijderd, maar komt steeds opnieuw met zijn gezeur!
Re: geen garantie na reparatie
...
Laatst gewijzigd door skilltone op 27 jul 2011 21:47, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: geen garantie na reparatie
Beste mensen, dank voor jullie reacties.
Natuurlijk worden er in ieder bedrijf fouten gemaakt.
Worden er echter fouten gemaakt waar de klant iets van
merkt/de dupe wordt; wees dan zo proffesioneel als
bedrijf in kwestie (DIXONS) om het 'incident' 100% op te lossen.
Is meteen iedereen tevreden en hoeft er niet steeds "gezeurd" te worden.
Met tegenzin een klacht oplossen echter levert vaak slordigheden op.
En dus nieuwe klachten.
Op deze site staan helaas meer klachten dan positieve ervaringen.
Gelukkig zijn er ook bedrijven die zich voortdurend verbeteren.
Nu nog de achterblijvers aanmoedigen.
@Rickyman: Acer Aspire laptop moederboard vervangen.
Na ophalen in de winkel bleek ineens het audioboard ook defect.
Terwijl voor het inleveren niets mankeerde aan de audio.
Reparatie fout? Transport winkel/hoofdkantoor/winkel iets gevallen?
Truucje om de kosten terug te halen? Moeilijk te zeggen.
Natuurlijk worden er in ieder bedrijf fouten gemaakt.
Worden er echter fouten gemaakt waar de klant iets van
merkt/de dupe wordt; wees dan zo proffesioneel als
bedrijf in kwestie (DIXONS) om het 'incident' 100% op te lossen.
Is meteen iedereen tevreden en hoeft er niet steeds "gezeurd" te worden.
Met tegenzin een klacht oplossen echter levert vaak slordigheden op.
En dus nieuwe klachten.
Op deze site staan helaas meer klachten dan positieve ervaringen.
Gelukkig zijn er ook bedrijven die zich voortdurend verbeteren.
Nu nog de achterblijvers aanmoedigen.
@Rickyman: Acer Aspire laptop moederboard vervangen.
Na ophalen in de winkel bleek ineens het audioboard ook defect.
Terwijl voor het inleveren niets mankeerde aan de audio.
Reparatie fout? Transport winkel/hoofdkantoor/winkel iets gevallen?
Truucje om de kosten terug te halen? Moeilijk te zeggen.
Re: geen garantie na reparatie
@Dr.Jonkers, hartelijk dank.
Eindelijk een bruikbare, praktische tip!
(Dit had Dixons natuurlijk allang zelf kunnen doen
ipv het hun klanten zo moeilijk mogelijk maken...)
Eindelijk een bruikbare, praktische tip!
(Dit had Dixons natuurlijk allang zelf kunnen doen
ipv het hun klanten zo moeilijk mogelijk maken...)
Re: geen garantie na reparatie
kjbkv schreef:@Dr.Jonkers, hartelijk dank.
Eindelijk een bruikbare, praktische tip!
(Dit had Dixons natuurlijk allang zelf kunnen doen
ipv het hun klanten zo moeilijk mogelijk maken...)
Dan kijk eens naar het profiel van jou Dr. Jonkers, want ook deze kent jou intussen met je geklaag over Dixons! :
Re: geen garantie na reparatie
Kan iemand mij vertellen waar de de rijdende ridder is gebleven?
Re: geen garantie na reparatie
Hij heeft pas nog een off topic bericht geplaatst, maar ook dit is van de moderatie verwijderd.123AB schreef:Kan iemand mij vertellen waar de de rijdende ridder is gebleven?