Hallo,
Ik heb een aipek hd camera bij de blokkergekocht maar na een paar
weken bleek het display defect. het apparaat voor garantieaangeboden
en werd opgestuurd. Nu werd ik na een aantal weken gebeld door bloker met de mededeling dat he apparaat niet te repareren was en kon
een nieuwe ophalen. dit heb ik gedaan en het bleek om een vervangend type te gaan, mar deze is niet hd en heft gewoon bateryen nodig terwijl die ander en olaadbaar systeem had.
moet ik nu genoegen nemen met deze omruiling??
ik ben dus niet tevreden met dit apparaat...
wie weet wat ik kan doen of wat mijn rechten hierin zijn..
alvast bedankt
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] geen gelijkwaardig apparaat na niet te repareren
-
Re: geen gelijkwaardig apparaat na niet te repareren
Je hoeft een ander apparaat niet te accepteren. Als zowel herstel als vervanging onmogelijk zijn kun je met recht ontbinding eisen. In dit geval betekent dat je het volledige aankoop bedrag terug moet krijgen.
Nu je de vervanging hebt opgehaald, zou ik dit middels een aangetekende brief doen. Als je te lang wacht en geen bewijs hebt, loop je de kans dat later zou worden aangenomen dat je akkoord bent gegaan met deze vervanging.
Nu je de vervanging hebt opgehaald, zou ik dit middels een aangetekende brief doen. Als je te lang wacht en geen bewijs hebt, loop je de kans dat later zou worden aangenomen dat je akkoord bent gegaan met deze vervanging.