LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Logitech muis.

Is jouw garantie niet goed verlopen? Geef hier jouw mening.
Mr. Eddo

Logitech muis.

Ongelezen bericht door Mr. Eddo »

Hallo,

Ik heb een Logitech G5 lasermuis. Het scrollwieltje van de muis heeft het nooit helemaal goed gedaan, hij slaat op een bepaald punt een klikje over en op een andere plek zit het contactje voor een stapje omhoog of omlaag net niet helemaal op de klik. Klinkt misschien een beetje als een mierenneuk probleem, maar ik vind dat je van een muis van 60 euro toch wel mag verwachten dat hij perfect is. Ik had hierover naar logitech gemailt en die gaven als reactie dat dit onder garantie valt. Ik heb de muis dus teruggebracht bij de winkel (Sallandautomatisering in Raalte). Daarvan kreeg ik echter 2 dagen later een mail waarin stond dat ze de muis hebben getest, maar geen deffect hebben gevonden. Om de muis terug te krijgen moet ik ze 15 euro testkosten en 9 euro verzendkosten overmaken. Ik heb teruggemaild met nog een keer duidelijk mijn probleem, maar ze kunnen het nogsteeds niet vinden. Ook heb ik naar Logitech gemaild of die met Sallandautomatisering konden mailen om wat te regelen. Helaas mailde logitech dat zij geen mogelijkheid hebben om contact te leggen met de leverancier.

Heeft iemand een idee hoe ik Sallandautomatisering duidelijk kan maken wat mijn probleem is, zodat ik toch garantie krijg op mijn muis?

Alvast bedankt.

kanovaarder

Re: Logitech muis.

Ongelezen bericht door kanovaarder »

Geen rat maar de (PC)muis.

Waarom zo duur?

Ik heb een optische muis van Sweex.
Volgens velen een waardeloos merk maar ik heb nu een tweede over vier jaar gerekend à € 5.- per stuk.
En stuk? Gewoon vervangen!! uw kosten waren al hoger!!

Grootvader

Mr. Eddo

Ongelezen bericht door Mr. Eddo »

Hehe, als je veel (online) gamed merk je wel het verschil tussen een echte muis of een 5 euro muis. :P

Iemand een oplossing voor mijn probleem?

Dirkie

Ongelezen bericht door Dirkie »

Ik had hierover naar logitech gemailt en die gaven als reactie dat dit onder garantie valt.
Ik neem aan, dat je dit bij de leverancier kenbaar gemaakt hebt, toen je de muis inleverde. En in feite had je dus toen ter plekke een nieuwe muis mee moeten krijgen. Of men had die muis moeten innemen en opsturen naar Logitech. En die had een nieuwe moeten leveren.
De leverancier had die muis dus helemaal niet moeten testen, omdat Logitech zelf al had aangegeven had, dat het onder garantie viel.

Alleen is het nu een zaak tussen jouw en de leverancier geworden. En er is een groot verschil tussen recht hebben en recht krijgen, helaas.

seagoing racer2

Ongelezen bericht door seagoing racer2 »

Beste,

Het klinkt alsof de leverancier niet begrijpt waar het probleem ligt.

Misschien is het zinvol om met de "reparateur" een afsrpaak maakt om duidelijk aan te geven waar het probleem precies zit.
Het lijkt daarvoor handig on je muis aan te sluiten en een game op te starten

rvkeuken

Ongelezen bericht door rvkeuken »

het jammere is dat logitech zelf echt heel service gericht is (eigen ervaring). Ook voor salland zou het dus geen probleem moeten opleveren...

LoneRangerrr

Ongelezen bericht door LoneRangerrr »

Ik weet uit ervaring dat Logitech een perfecte service heeft, en dat jouw leverancier het produkt gewoon netjes gecrediteerd krijgt van Logitech.

Piet1953

Ongelezen bericht door Piet1953 »

Mijn ervaringen met de hier veel geroemde service van Logitech is minder geweldig. Ik kocht een half jaar gelden een muis (trackball type). Op de site van Logitech stond, dat er een handleiding bij zou zijn. Het enige papieren materiaal dat ik aantrof, was een half A4-tje over de installatie. Na installatie was het volkomen duister hoe de knoppen van dat ding werkten en hoe ik ze kon instellen. Heb toen contact opgenomen met die veel geprezen servicedienst.

Hun commentaar: dat A4-tje was de enige handleiding die er was, en ik mocht het zelf verder uitzoeken! En onderaan de mail stond dat de kwestie was opgelost. Heb nog een paar keer teruggemaild, dat de kwestie volgens mij NIET was opgelost en dat ik me nog steeds afvroeg hoe ik dat ding moest gebruiken en waar de handleiding was, maar kreeg op een gegeven moment gewoon geen antwoord meer.

BBCS
Contacteer:

Ongelezen bericht door BBCS »

Beste,

Het klinkt alsof de leverancier niet begrijpt waar het probleem ligt.

Misschien is het zinvol om met de "reparateur" een afsrpaak maakt om duidelijk aan te geven waar het probleem precies zit.
Het lijkt daarvoor handig on je muis aan te sluiten en een game op te starten
De leverancier kan het heus wel goed begrijpen.

Vergeet niet dat als de leverancier de muis een tijdje probeerd en er zijn geen problemen, dat die monteur dan niets kan.

Dan betaal je gewoon de onderzoekskosten.

bowien2

Ongelezen bericht door bowien2 »

Wat doet sallanddinges nou moeilijk?

Vraag gewoon of ze aub dat ding willen opsturen naar Logitech, want Logitech crediteert het aan hen en dan krijg jij gewoon een nieuwe muis. Desnoods haal je je muis daar weg en levert het ergens anders in voor reparatie (bv MM of BCC) van MM weet ik dat ze kunnen opsturen onder garantie elders gekocht. Dan krijgen zij een credit en kan jij een nieuwe muis mee nemen. Mooi geregeld toch?

Gesloten