EsthervdW schreef: Geschilonline laat niks meer horen na 1 mail waar ik op moest reageren. Ook dat krijgt nog een staartje maar eerst dit afhandelen. nadeel van geschiloline is dat je alleen via mail contact kan opnemen en niet telefonisch.
Waarom zou dat een staartje moeten krijgen? Heb jij wel gelezen hoe ze werken?
EsthervdW schreef: Geschilonline laat niks meer horen na 1 mail waar ik op moest reageren. Ook dat krijgt nog een staartje maar eerst dit afhandelen. nadeel van geschiloline is dat je alleen via mail contact kan opnemen en niet telefonisch.
Waarom zou dat een staartje moeten krijgen? Heb jij wel gelezen hoe ze werken?
Ik bedoel dat ik nog wel wil kijken of ik op een of andere manier iets kan met het feit dat ze niet doen wat ze op de site wel beweren. Ben nog een beetje strijdlustig haha. Je betaald toch voor een dienst. Maar dat is van minder belang, eerst de afhandeling van de loopbandkwestie dat is vele malen belangrijker. Lastige is dat geschilonline enkel online werkt, je kan dus ook echt op geen enkele manier een telefoonnummer bemachtigen.