LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] mobile telefoon
-
- Berichten: 1
- Lid geworden op: 25 jan 2005 16:36
mobile telefoon
beste lezers
op 8-12-2004 heeft mijn dochter bij de Phonehouse in Hoorn een Samsung E330 aangeschaft met een HI 20 abonnement.
Na 2 dagen begon de telefoon uit zichzelf te bellen en te flitsen.Ze is terug gegaan en kreeg te horen dat het een software probleem zou zijn dat vanzelf over zou gaan. Na 8 dagen deed de telefoon helemaal niets meer.Met een andere batterij van een vriendin deed hij het wel, dus weer terug, gevraagd om een nieuwe batterij maar dat kon niet de telefoon moest naar Samsung voor reparatie. 3 weken later kwam hij terug volgens Samsung was het waterschade en was de garantie via hun nu verlopen. Gelukkig hebben we een Lifeline verzekering afgesloten want na 9 dagen doet de telefoon het weer niet het zelfde probleem de batterij laad niet meer op en met een andere batterij doet hij het wel. Weer terug naar de Phonehouse en wat schets mijn verbazing.......... de verzekering vergoed de telefoon niet omdat er geen rapport is van Samsung waarin staat dat de telefoon niet meer te repareren is.Wil ik nu gebruik maken van de verzekering kost mij dit € 50 eigen risico en als ik genoegen neem met een nieuwe batterij vervalt de gehele verzekering maar moet ik het contract wel na komen. Wat kan ik hier mee doen??? De telefoon heeft vanaf 2 dagen na aankoop niet naar behoren gefunctioneerd en dat is gemeld en bekend in de winkel.Wie helpt ons??? Groeten Betty
op 8-12-2004 heeft mijn dochter bij de Phonehouse in Hoorn een Samsung E330 aangeschaft met een HI 20 abonnement.
Na 2 dagen begon de telefoon uit zichzelf te bellen en te flitsen.Ze is terug gegaan en kreeg te horen dat het een software probleem zou zijn dat vanzelf over zou gaan. Na 8 dagen deed de telefoon helemaal niets meer.Met een andere batterij van een vriendin deed hij het wel, dus weer terug, gevraagd om een nieuwe batterij maar dat kon niet de telefoon moest naar Samsung voor reparatie. 3 weken later kwam hij terug volgens Samsung was het waterschade en was de garantie via hun nu verlopen. Gelukkig hebben we een Lifeline verzekering afgesloten want na 9 dagen doet de telefoon het weer niet het zelfde probleem de batterij laad niet meer op en met een andere batterij doet hij het wel. Weer terug naar de Phonehouse en wat schets mijn verbazing.......... de verzekering vergoed de telefoon niet omdat er geen rapport is van Samsung waarin staat dat de telefoon niet meer te repareren is.Wil ik nu gebruik maken van de verzekering kost mij dit € 50 eigen risico en als ik genoegen neem met een nieuwe batterij vervalt de gehele verzekering maar moet ik het contract wel na komen. Wat kan ik hier mee doen??? De telefoon heeft vanaf 2 dagen na aankoop niet naar behoren gefunctioneerd en dat is gemeld en bekend in de winkel.Wie helpt ons??? Groeten Betty
Re: mobile telefoon
Hoi, ja ik ken het probleem met phonehouse. Ik weet dat klachten die neergelegd worden bij de fabrikant niet verholpen worden. Ze sturen je van het kastje naar de muur. Meid, je hebt een miskoop. Helaas maar waar
Re: mobile telefoon
Hallo Betty, het is jammer dat jou hetzelfde overkomen is als mij. Ik heb precies dezelfde telefoon met precies dezelfde klacht. Ook aangeschaft bij The Phonehouse in Hoorn. Ik heb deze "prachtige" telefoon gekregen bij een HI 20 abonnement, na 3 dagen had ik een storing. Ik terug, maar werd niet netjes verholpen...het zou wel weer overgaan. Na 5 dagen begon deze telefoon uit zichzelf te bellen. Weer terug naar The Phonehouse met een boze vader. De telefoon werd opgestuurd. Ik heb hem 17 dagen moeten missen (snik). Toen ik hem op kon halen zei de verkoper dat het toestel WATERSCHADE had.... . Ik was stomverbaasd. Helaas heb ik geen verzekering afgesloten, maar als ik jouw verhaal lees had dat niet veel uitgehaald. Ik zit nu met een telefoon die niet werkt en ik weet ook niet meer wat ik er aan moet doen. Zelfs de boosheid van mijn vader heeft blijkbaar geen indruk gemaakt. Jammer hoor. Daar gaan mijn zelfverdiende euro's. Betty heel veel succes, ik hoop dat jij meer geluk hebt dan ik.
Re: mobile telefoon
ik hoor altijd veel gedoe over phone house en over debitel. ik zelf koop latijd bij kpn en heb vrijwel nooit problemen. na jou verhaal weet ik het zeker dat ik ook morgen maar weer naar kpn ga.
Re: mobile telefoon
Kijk ook maar eens hier, het gaat hun alleen om het binnen halen en lokken
http://forum.trosradar.nl/viewtopic.php ... bdf7ce6ddf
http://www.gsmhelpdesk.nl/forum/viewtop ... aa119457ac
http://kassa.vara.nl/portal?_scr=forum_ ... frm=267861
Het gaat allemaal om hetzelfde, maar de reacties zijn verschillend, en het zegt wel wat over hun.
Ron
http://forum.trosradar.nl/viewtopic.php ... bdf7ce6ddf
http://www.gsmhelpdesk.nl/forum/viewtop ... aa119457ac
http://kassa.vara.nl/portal?_scr=forum_ ... frm=267861
Het gaat allemaal om hetzelfde, maar de reacties zijn verschillend, en het zegt wel wat over hun.
Ron
Re: mobile telefoon
Kijk ook maar eens hier, het gaat hun alleen om het binnen halen en lokken
http://forum.trosradar.nl/viewtopic.php ... bdf7ce6ddf
http://www.gsmhelpdesk.nl/forum/viewtop ... aa119457ac
http://kassa.vara.nl/portal?_scr=forum_ ... frm=267861
Het gaat allemaal om hetzelfde, maar de reacties zijn verschillend, en het zegt wel wat over hun.
Ron
Waarom post je zelf op ieder forum dezelfde tekst. Ik snap dat je gefrustreerd bent, maar dit hoeft nu ook weer niet. Alle links die je plaatst zijn door jezelf geschreven en je hebt dezelfde post al verschillende keren geplaatst in de "Telefonie-afdeling" van dit forum.
Laatst gewijzigd door Big-V op 11 apr 2007 16:55, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Berichten: 3040
- Lid geworden op: 03 dec 2003 23:26
Re: mobile telefoon
@Ron,
dit is gewoon ordinaire spam.
Het interesseert je kennelijk niets dat in sommige topics soms jaren geleden de laatste reactie is geplaatst.
Kennelijk werk jij bij dat telefoonbedrijf.
Ik ben daar vorige week overigens geweest, gelokt door een advertentie in de spits van dinsdag 3 april.
Daar stond een advertentie in over een Nokia, die in het filiaal tegen een heel andere prijs werd aangeboden dan in de Spits werd gesuggereerd.
En ja, ik had de kleine lettertjes in die advertentie gelezen........
dit is gewoon ordinaire spam.
Het interesseert je kennelijk niets dat in sommige topics soms jaren geleden de laatste reactie is geplaatst.
Kennelijk werk jij bij dat telefoonbedrijf.
Ik ben daar vorige week overigens geweest, gelokt door een advertentie in de spits van dinsdag 3 april.
Daar stond een advertentie in over een Nokia, die in het filiaal tegen een heel andere prijs werd aangeboden dan in de Spits werd gesuggereerd.
En ja, ik had de kleine lettertjes in die advertentie gelezen........
Re: mobile telefoon
Als ik jou was dan zou ik een second opinion vragen