Vorige week donderdag ging ik met mijn schoenen, die ongeveer 6 weken oud zijn en gescheurd, terug na de footlocker. de medewerker die mij toen hielp kom/mocht mij op dat moment geen oordeel geven over de schoenen en heeft ze opgestuurd naar (denk ik) de centrale afhandelplaats van de footlocker voor kapotte schoenen, hij heeft ze in ieder geval opgestuurd. maandag of dinsdag zou ik ze op kunne komen halen bij diezelfde footlocker. dinsdag ging ik terug, geen schoenen. nouja kan gebeuren. woensdag heb ik eerst maar gebeld voor de zekerheid. maar wederom geen schoenen. donderdag waren ze eindelijk terug. nu willen ze de zaak afdoen met een tegoedbon die nog niet 1/2 van de waarde van de schoenen heeft. volgens hun omdat de schoenen uitgescheurd zijn omdat ik ergens achter zou zijn blijven hangen. terwijl het ringetje eruit is gegaan waardoor ze tijdens het lopen uitscheurde, nog op diezelfde dag dat het ringetje eruit ging. wat zijn mijn rechten nou, en wat is de footlocker verplicht om te doen? op schoen zit toch altijd minstens 3 maanden garantie?
alvast bedankt voor het antwoord!