LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Reparatietermijn garantie

Is jouw garantie niet goed verlopen? Geef hier jouw mening.
Bugje

Reparatietermijn garantie

Ongelezen bericht door Bugje »

Wat is een gangbare reparatietermijn, ik heb mijn digitale camera ruim 7 weken geleden ter reparatie aangeboden bij Dixons, ik ben al een keer langs geweest, diverse keren gebeld, maar alles zonder resultaat de camera is nog niet gerepareerd, vandaag wisten ze me te vertellen dat ze de camera niet kunen traceren!

Dixons zet wel op papier dat als je een ter reparatie aangeboden item niet binnen 2 maanden na reparatie ophaald het eigendom wordt van Dixons, maar wat zijn mijn rechten na een bepaalde periode als hun mijn camera niet terug leveren?

ikbenik

Re: Reparatietermijn garantie

Ongelezen bericht door ikbenik »

Als de camera naar de fabrikant wordt opgestuurd, zul je moeten wachten.
vandaag wisten ze me te vertellen dat ze de camera niet kunen traceren!
Dat is een kwalijke zaak.
Ze moeten als dit gebeurd geen afwachtende houding aannemen maar actief proberen te achterhalen waar het toestel gebleven is.

maar wat zijn mijn rechten na een bepaalde periode als hun mijn camera niet terug leveren?

Als blijkt dat de winkelier niet alles op alles zet om het probleem op te lossen, dan dien je je geld terug te krijgen, of een vervangend toestel te krijgen.
Als je een ander toestel wordt aangeboden, dient dit wel een exemplaar te zijn met de dezelfde specificaties als de oude.

Bugje

Ongelezen bericht door Bugje »

Hoe bestaat het, Dixons belde vanmiddag dat ze van Canon te horen hebben gekregen dat de onderdelen voor de reparatie niet te leveren zijn. Ik kon een nieuw toestel komen halen, aangezien ze het model wat ik had niet meer op voorraad hadden kon ik een hogere versie meekrijgen zonder bijbetaling.

Perfekte service van Dixons en een tevreden klant!

boefhjuu

Ongelezen bericht door boefhjuu »

:lol: kijk zo kan het ook......

Gesloten