Mijn combikoelkast van Samsung is nog geen 2 jaar oud. De lampjes van het display zijn kapot.
Via E-Care wordt een afspraak gemaakt na tussenkomst van de winkelier. E-Care komt echter niet opdagen. Ik heb een aangetekende brief gestuurd om mijn opgenomen vrije dag plus belkosten in rekening te brengen.
Nu is er een nieuwe afspraak gemaakt maar ik vind de service hopeloos. Heeft iemand hier ervaring mee?
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Slechte garantieservice voor Samsung Koelkast
-
- Berichten: 5
- Lid geworden op: 11 feb 2011 18:55
Re: Slechte garantieservice voor Samsung Koelkast
Even bellen met E-Care en vragen waarom ze niet zijn komen opdagen.
Zelf heb ik al 2x gebruik van ze moeten maken en ze zijn altijd gekomen.
Misschien is er wat mis gegaan .
Zelf heb ik al 2x gebruik van ze moeten maken en ze zijn altijd gekomen.
Misschien is er wat mis gegaan .