3 weken geleden heb ik mijn telefoon een sony xperia p opgestuurd voor reparatie. Deze had al langere tijd problemen met de batterij die erg slecht werkte en vaak uitviel en snel op was. 3weken geleden laadde de telefoon niet meer op maar maakte nog wel contact met de computer en de oplader ook gaf hij aan op te laden.
in de winkel werd zorgvuldig naar de telefoon gekeken en gecontroleerd en vervolgens opgestuurd. Na anderhalve week kreeg ik mijn telefoon ongerepareerd terug zonder verdere uitleg. Daar ben ik natuurlijk voor gaan bellen en uiteindelijk na 3 dagen bleek het oplaadt contact stuk afgebroken te zijn. wat in de winkel nog niet het geval was. Dit werd na een aantal telefoontjes en bezoek aan de winkel onderzocht.
nu heb ik gister te horen gekregen dat de schade nergens binnen T mobile kan worden verhaalt. Nu blijf ik achter met een telefoon van nog geen 1,5 jaar oud waar ik niks meer mee kan en een abonnement.
nu is dit ook al het 3de sony xperia toestel dat op een rij die binnen 1,5 jaar kapot is gegaan buiten de garantie. Ik ben dan ook natuurlijk not amused en kies ook nooit voor een sony toestel.
Ik hoop dat er iemand is die mijn kan helpen of meer verstand heeft van dit probleem
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] sony telefoon na reparatie kapot terug
Re: sony telefoon na reparatie kapot terug
Ik heb nog wel een telefoon liggen die kun je gratis hebben Kun je in ieder geval bellen.