LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Uggs
Uggs
Ik heb 2 maanden geleden een nieuw paar Uggs gekocht, de variant kensington.
Na nog geen 1,5 maand kwam er een akelig luchtje uit de rechterlaars.
Het kan het best beschreven worden alseen schimmellucht.
Je ruikt het zelfs als ik ze draag.
Nu heeft zelfs van de rechterlaars aan de binnenkant waar me tenen zitten het bont losgelaten.
Nou ben ik met me uggs teruggegaan naar de winkel.
Die hebben ze teruggestuurd naar ugg, en vandaag kreeg ik bericht.
Ze doen er niks aan, dat ze ruiken en dat het bont los laat komt omdat ik zweetvoeten heb, toch knap als je een voet heb die naar schimmel ruikt!!! Ze hebben me uggs opnieuw geimpregneerd...
De winkeldame zegt gewoon nou ik kan er niks aan doen, en volgens uggs is het geen fabrieksfout!!
Het is toch niet normaal, ik heb er 320 euro voor neergelegd!! Ben er doodziek van.
Heeft iemand tips??
Na nog geen 1,5 maand kwam er een akelig luchtje uit de rechterlaars.
Het kan het best beschreven worden alseen schimmellucht.
Je ruikt het zelfs als ik ze draag.
Nu heeft zelfs van de rechterlaars aan de binnenkant waar me tenen zitten het bont losgelaten.
Nou ben ik met me uggs teruggegaan naar de winkel.
Die hebben ze teruggestuurd naar ugg, en vandaag kreeg ik bericht.
Ze doen er niks aan, dat ze ruiken en dat het bont los laat komt omdat ik zweetvoeten heb, toch knap als je een voet heb die naar schimmel ruikt!!! Ze hebben me uggs opnieuw geimpregneerd...
De winkeldame zegt gewoon nou ik kan er niks aan doen, en volgens uggs is het geen fabrieksfout!!
Het is toch niet normaal, ik heb er 320 euro voor neergelegd!! Ben er doodziek van.
Heeft iemand tips??
Re: Uggs
320 euro?
Daar moeten andere mensen 6 weken van eten.
Je hebt er nogal wat voor over om erbij te horen want goede schoenen zijn het zeker niet.
Tik hier maar eens uggs in en tientallen klachten zie je tevoorschijn komen.
Als Uggs er verder niets aan wil/kan doen zal je echt juridische hulp moeten nemen om je gelijk te halen.
Het blijft natuurlijk een belachelijk antwoordt dat een van je twee voeten problemen zou geven.
Succes ermee
Rick
Je hebt er nogal wat voor over om erbij te horen want goede schoenen zijn het zeker niet.
Als Uggs er verder niets aan wil/kan doen zal je echt juridische hulp moeten nemen om je gelijk te halen.
Het blijft natuurlijk een belachelijk antwoordt dat een van je twee voeten problemen zou geven.
Succes ermee
Rick
Bedankt voor je antwoord Rick... en ergens heb je gelijk een belachelijk bedrag voor laarzen.Rickyman schreef:320 euro?
Succes ermee
Rick
Ik heb gistereavond al ff op google gekeken voor verdere stappen.
Het is schandalig dat je deze klachten krijgt en dan afgeschoven word met het zal aan je voet liggen, terwijl als je googled op uggs, er staat dat je juist GEEN zweetvoeten erin krijgt.
Ik ga me uggs vanmiddag ophalen, kijken hoe het gaat als ik ze draag nadat ze opnieuw geimpregneerd zijn.
En anders ga ik andere stappen ondernemen.
Dat kan ik me voortsellen bij laarzen van 50 euro, maar voor dit bedrag moet dat niet kunnen...Chocomelk schreef:Mischien kunnen je voeten er niet tegen, dat zou natuurlijk
zomaar kunnen.
Sommige mensen krijgen last van zweetvoeten in oa Uggs
en dat gaat uiteindelijk erg stinken en vooral in dat bont aan
de binnenkant.
En sorrie maar mijn voeten stinken niet naar schimmel!
Dat heeft niets met de prijs te maken maar met het materiaal. Ik ga bijvoorbeeld heel erg stinkend zweten van shirts die niet van 100% katoen of linnen zijn. Ook bij hele dure shirts.Jade2006 schreef:Dat kan ik me voortsellen bij laarzen van 50 euro, maar voor dit bedrag moet dat niet kunnen...Chocomelk schreef:Mischien kunnen je voeten er niet tegen, dat zou natuurlijk
zomaar kunnen.
Sommige mensen krijgen last van zweetvoeten in oa Uggs
en dat gaat uiteindelijk erg stinken en vooral in dat bont aan
de binnenkant.
Jade2006 schreef: Ze doen er niks aan, dat ze ruiken en dat het bont los laat komt omdat ik zweetvoeten heb, toch knap als je een voet heb die naar schimmel ruikt!!!
Jade dat heeft niets met het bedrag te maken, sommige mensen (voeten dus) kunnen er niet tegen en gaan dus zweten in de bontvoering die erin zit.Jade2006 schreef: Dat kan ik me voortsellen bij laarzen van 50 euro, maar voor dit bedrag moet dat niet kunnen...
Wel enorm balen voor je.
Wat je zou kunnen proberen is bijvoorbeeld badstoffen inlegzooltjes erin leggen
mischien helpt het iets.
Wij liggen ook overhoop met cosmiccowboys over een paar van die neplaarzen. 320 euris tikte ik af omdat me dochter ze zo graag wou en de verkoper beweerde dat ze echt meerdere winters mee zouden gaan. Nou helaas , de hele binnekant is kaal en bij cosmiccowboys kennen ze geen garantie.
Das gewoon slijtage roepen ze. Laarzen zijn hooguit 4 maanden af en toe gedragen.
Nooit meer UGG en nooit meer cosmiccowboys. Eigenlijk is het oplichting.Van productaansprakelijkheid hebben ze nooit gehoord.
Das gewoon slijtage roepen ze. Laarzen zijn hooguit 4 maanden af en toe gedragen.
Nooit meer UGG en nooit meer cosmiccowboys. Eigenlijk is het oplichting.Van productaansprakelijkheid hebben ze nooit gehoord.
Dat ben ik persoonlijk niet met je eens. Heb een paar nepperds en een paar echte en het verschil voel ik toch echt wel! En ze zijn inderdaad echt heel warm, zelfs warmer dan mijn snowboots.vogels schreef:Uggs koop je voor de naam, niet voor de kwaliteit.
Maar ik heb het idee dat 80% van de mensen die met Uggs lopen fake aan hebben. Dan vind ik het ook niet zo vreemd dat de kwaliteit ruk -excuse me- is.
Ik snap niet dat dit merk zo populair is en nog wordt verkocht.
Beelden zijn schokkend:
http://www.nieuwslog.nl/2010/11/27/vide ... dieenleed/
Beelden zijn schokkend:
http://www.nieuwslog.nl/2010/11/27/vide ... dieenleed/
-
Zeker schokkend, maar de 'echte' uggs komen niet uit Australië, maar worden in China gemaakt. Ik begrijp dat de iets 'luxere' modellen uit Nieuw-Zeeland komen. Bovendien, de video die men laat zien is uit 2003, weet niet of die nog up-to-date is in 2012?
Zoals ook alle andere bekende kleding en sportschoen merken.Zeker schokkend, maar de 'echte' uggs komen niet uit Australië, maar worden in China gemaakt
De Nike's komen ook al jaren niet meer uit de US en Adidas niet meer uit Duitsland.
De Uggs uit China zijn zo mogelijk nog dieronvriendelijker. Daar worden wasbeerhondjes levend voor gestript van hun huid.Fleurtjuh666 schreef:Zeker schokkend, maar de 'echte' uggs komen niet uit Australië, maar worden in China gemaakt. Ik begrijp dat de iets 'luxere' modellen uit Nieuw-Zeeland komen. Bovendien, de video die men laat zien is uit 2003, weet niet of die nog up-to-date is in 2012?
Of het nog actueel is, is geen discussiepunt (het is nog wel actueel). Die hele Uggs (of andere producten van Merino-wol) zijn geen discussiepunt. Over smaak valt niet te twisten en een ieder moet zelf doen waar hij of zij zich goed bij voelt.
-
....Uggs uit China zijn van synthetisch materiaal.... wasbeerbont wordt gebruikt voor die afschuwelijke bontkragen op van die 'dekbedjassen' (zoals ik ze dan noem).lostlovey schreef: De Uggs uit China zijn zo mogelijk nog dieronvriendelijker. Daar worden wasbeerhondjes levend voor gestript van hun huid.
Dekbedjassen??Fleurtjuh666 schreef:....Uggs uit China zijn van synthetisch materiaal.... wasbeerbont wordt gebruikt voor die afschuwelijke bontkragen op van die 'dekbedjassen' (zoals ik ze dan noem).lostlovey schreef: De Uggs uit China zijn zo mogelijk nog dieronvriendelijker. Daar worden wasbeerhondjes levend voor gestript van hun huid.