Iedereen mag het weten !
Deze zomer eind Juli 2009 hebben we ons een SPA bubbelbad aangeschaft bij Van Cranenbroek in Dongen prijs normaal rond een ****,- Euro vanaf het begin is er een probleem met het bedieningpaneel, ik neem nu in September 2009 contact op met VanCranenbroek, op hun beurt geven ze mij het nummer van de leverancier F******** in nieuw Mullingen 0031.******* ik moest vragen achter Arno, dit doe ik, waar ik op mijn beurt krijg te horen dat ik contact moet nemen met de winkel of verdeler waar ik het gekocht heb, (dus bij VanCranenbroek) Daar vertelden ze mij dat ik het SPA bad dan toch terug moet brengen naar de winkel,omdat ze niet over een thuis service of hersteldienst beschikken, dat iedereen dit moet doen wanneer je iets aankoopt bij Van Cranenbroek.
Het bad wordt dan doorgestuurd naar de leverancier voor herstelling met alle risico om beschadigd te worden.
Als je weet dat ik het huis hier bijna heb moeten verbouwen op het bad van bijna 200 kg op zijn plaats te krijgen , de 1000 L water moet laten weglopen, dat ik speciale aanhanger nodig heb terug naar Dongen moet rijden en later terug hetzelfde moet ondernemen om het bad hier terug op zijn plaats krijgen.
Lijkt mij toch veel eenvoudiger om een technieker ter plaatse te sturen.
Heden is het bad hersteld door de invoerder nederland, dit heeft € 100.- gekost. aan voorijkosten.
waarvan ik de laatste moet danken, goede service van de invoerder voor honderde kilometers te rijden naar Belgie
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Van Cranenbroek
-
Re: Van Cranenbroek
Cranenbroek, veel rommel, lage prijzen. Veel gerepareerde en geruilde producten liggen gewoon weer in de winkel. Mensen blijven erin trappen want het is zo goedkoop. Ieder half jaar ontvang je van Cranenbroek een sollicitatiekrant want de meeste medewerkers willen snel weg bij dit bedrijf. De hele dag gezeur door klanten over de producten die niet werken geeft geen prettige werkomgeving.