Ik heb online een topkoffer besteld voor mijn scooter. Voor de veiligheid had ik gekozen voor eentje met remlicht.
Toen ik deze geleverd kreeg, bleek deze ook uitgerust te zijn met een afstandsbediening om het slot te bediening. Ik vermoedde dat dit zo hoorde, dus had ik dezelfde besteld voor mijn vrouw.
Nu blijkt dat 1 van de 2 na een half jaar is gaan lekken, waardoor het slot sluiting krijgt. Ik heb mij gemeld bij de online shop en heb een nieuwe gekregen, maar zonder elektrisch slot met afstandsbediening.
Ik heb gemeld dat ik een ander koffer heb ontvangen en dat deze niet klopt, maar volgens hun klopt dit wel. En waarschijnlijk heeft een medewerker van hun tot 2x toe het verkeerde product destijds geleverd.
Heb ik op de garantie recht op een vervangend product van hetzelfde model of moet ik accepteren dat ik door hun dubbele fout nu een model krijg wat minder functioneel is?
Vervangend product niet hetzelfde?
Re: Vervangend product niet hetzelfde?
Maar u had toch in principe een koffer besteld en betaald zonder die functie?
Bram Bonnewel
vindt dit leuk
Re: Vervangend product niet hetzelfde?
U krijg een vervangend product van hetzelfde model als u heeft besteld, dat is toch prima?
Re: Vervangend product niet hetzelfde?
Wees blij, elektronische sloten van dit soort koffers, net als de nieuwe elektronische sloten van OV-fietsen geven alleen maar problemen.
Re: Vervangend product niet hetzelfde?
dus u heeft wel de topkoffer gekregen met remlicht? en die werk nog wel?