Waar dan ? Ik zie het nietOké, dan ben je gewoon aan het 'draaien' (zie ook verderop).
Meerdere dingen, lees maar terug. Als je echt wilt dat ik het zeg zal ik dat morgen doen, ik ga nu slapen.Quote:
Niet voor jou Willem, jij bent de enige die verdraait.
Waar dan?
Euh..... neeMaar je hebt gelijk, je hebt die vraag niet op die manier gesteld. Maar het komt aardig in de buurt.
Dus elk antwoord is constructief ?Als je die vraag beantwoord, is dat constructief.
Nog 1 x
Jouw statement :
Ik vraag :maar vind het een 'taak' van iedereen, dus ook de consument en de winkelier, om zich aan de wet te houden.
Dit is jouw "constructief" antwoord ?Even los van die makkelijke en goedkope rechtszaken, hoe denk je dat te bereiken ? (dit is een serieuze vraag)
Hoe dwing je iedereen dan ??Door iedereen te dwingen zich aan de huidige wetgeving te houden.
Ik reageerde op berichten van diverse mensen, niet alleen jij. En had ik ongelijk dan ?Quote:
Ik hoop dat je het vanaf nu kunt opbrengen om wat minder op de man te spelen, want nu is het weer ordinair bekvechten.
Nou ben je alweer zo aan het 'draaien'. Het begon allemaal toen je de eerste keer op een bericht van mij reageerde:
Daarbij begon het daar absoluut niet mee.
Dat komt ten 1e doordat ik daar al eerder antwoord op heb gegeven en ten 2e omdat ik toen nog voornemens was niet meer te reageren.Op mijn vraag "waarom niet" in het volgende bericht reageer je vervolgens niet meer.
Dat vind jij, dat komt omdat je zo geobsedeerd bent de huidige wet te verdedigen, dat je niet eens de stelling ziet die je zelf citeert :Maar vertel eens, waarom gebruikte je het woord oplossing? Er werd helemaal geen oplossing gegeven.
Het lijkt mij een oplossing, op zijn minst het bediscussiëren waard.Dat maakt allemaal niks uit BBCS. Als de fabrikant deze kosten direct moet dragen zoals jij wil, zal jouw inkoopprijs bij de fabrikant direct stijgen. Zij berekenen dat gewoon aan jou door. Jij berekent dat vervolgens weer aan de consument door. Jij wil tenslotte ook wat verdienen. Ergo, de consument betaald uiteindelijk altijd de rekening.
Tot morgen