![Embarassed :oops:](./../images/smilies/icon_redface.gif)
Wie schets mijn verbazing als ik het volgende rekeningoverzicht onder ogen krijg. Daar staat in volle glorie de aanschafprijs van de droger, de verzendkosten en de verwijderingsbijdrage van de vervangende droger vermeld.
![Twisted Evil :twisted:](./../images/smilies/icon_twisted.gif)
Na wat heen en weer gebel met het beruchte 0900 nummer (wat kunnen de mensen dom zijn) wordt dan uiteindelijk een correctie toegepast. Echter niet op de boekdatum van 9 november (zoals dat op mijn rekeningoverzicht staat) maar op 9 december. Dus ik betaal netjes 1 maand rente over een bedrag dat ik niet zou moeten betalen. En de verzendkosten (a € 29,95) en de verwijderingsbijdrage (a € 5,00) blijven netjes staan.
Opnieuw gebeld met het 0900-nummer. Ik kreeg die mevrouw niet aan haar verstand dat het niet gebruikelijk was om binnen een garantieperiode kosten te betalen voor iets wat onder die garantie valt. En om te voorkomen dat ik aan het maximum van €10,00 aan telefoonkosten kwam (idioot trouwens dat je telefoonkosten kwijt bent voor een fout die Wehkamp maakt!), want dit ging ook haar petje ver te boven (het stond tenslotte niet op haar schermpje) (helaas niet de eerste ervaring met de telefonistes (zullen heel aardig zijn, maar niet berekend op buiten-het-scherm-vragen), maar weer m’n toevlucht gezocht naar Radar.
![Question :?:](./../images/smilies/icon_question.gif)
![Question :?:](./../images/smilies/icon_question.gif)
![Question :?:](./../images/smilies/icon_question.gif)
![Question :?:](./../images/smilies/icon_question.gif)