angel1978 schreef:BBCS schreef:
Alleen gedurende de eerste 6 maanden ligt de bewijslast bij de verkopende partij, daarna bij de consument.
Je gaat weer door met liegen, BBCS ?
Moet je horen wie het zegt!
De wetboek zegt heel duidelijk dat de bewijslast binnen 6 maanden bij de verkopende ligt en daarbuiten bij de consument.
Als de consument de bewijslast niet rond kan krijgen heeft die pech.
Krijgt de verkopende partij de bewijslast niet rond, heeft hij ook pech.
Alleen wordt ik echt schijtziek dat steeds de regels worden verdraaid om toch altijd de bewijslast bij de verkopende partij te krijgen zodat de consument niet met die bewijslast zit.
Ook wordt steeds de regels verdraaid, zodat de consument toch een kosteloze reparatie of vervanging kan eisen.
Men noemt dat het consumentenrecht, ik noem dat fraude.
Nergens in de wetboeken en in de Europese richtlijn staat dat de bewijslast gedurende de gemiddelde levensduur of gedurende de garantie periode ten aller tijden bij de verkopende partij ligt.
Dat de consument de bewijslast moeilijk rond kan krijgen, ben ik het zeker mee eens, maar dan is het nog niet rechtvaardig om het maar om te draaien, zodat de consument niet de bewijslast hoeft rond te krijgen.
Nog een punt angel1978:
Ik zie jou nergens een inhoudelijke bericht plaatsen, alleen kun je zeer goed mede forumgebruikers afzeiken en de grond in stampen.
Mij betichten van liegen en bedriegen, terwijl je het zelf doet.
De reden dat ik tijdelijk gestopt ben met reageren heeft alleen maar mee te maken dat zowel jij als WillemV mij het leven hier behoorlijk zuur aan het maken zijn en ook steeds smaad en laster uiten.
Respect hebben jullie twee nog nooit van gehoord, kijkend naar de uitspraken die jullie doen jegens mij persoon.