LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] wie moet service verlenen

Is jouw garantie niet goed verlopen? Geef hier jouw mening.
hermanc

wie moet service verlenen

Ongelezen bericht door hermanc »

hallo

ik zit met een probleempje.
mijn verkoper van mijn bad heeft problemen met de leverancier ervan.
hierdoor worden de onderdelen niet verstuurt naar hem toe.
als ik de leverancier bel wordt er gezegd dat de verkoper eerst de rekeningen die nog open staan moet voldoen anders worden er geen onderdelen verstuurt.
mijn vraag is wie is verantwoordelijk voor de service de verkoper of de leverancier.

:roll:

Gast

Re: wie moet service verlenen

Ongelezen bericht door Gast »

De leverancier. Ga via een ander bedrijf de leverancier benaderen.

hermanc

dat gaat niet aangezien dat de verkopers de afgebakend gebied hebben en zij hebben het alleen recht in dat gebied

herman

Gast

Ongelezen bericht door Gast »

jij hebt toch een overeenkomst met de verkoper dus die is degene die jou moet leveren, dat hij verder financiele problemen met de leverancier heeft daar heb jij geen boodschap aan. Hij moet jou leveren en snel ook!!! Maak er anders werk van. Neem aan dat jij alles betaald al hebt dus ze moeten nu leveren, verkoopt ie z'n auto maar om die schuld aan de leverancier te voldoen dat is echt jouw probleem niet.
Blijf zeuern dat die vent zo moe van je wordt dat ie op een gegeven moment wel over de brug komt. Laat je in ieder geval niet afschepen met dat soort *** smoesjes!

hermanc

bedankt voor de tip

ik blijf zeuren al 4 maanden zodat hij de repareerd.
ik heb nu een mail gestruurd at zij het ba kunnen komen op halen en mij het geld terug geven.
de leverancier is nu weer aan zet. ik hou je op de hoogte van deze soap :? :?

Gesloten