LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Zonnebril Specsavers smelt

Is jouw garantie niet goed verlopen? Geef hier jouw mening.
stofzuigertje

Re: Zonnebril Specsavers smelt

Ongelezen bericht door stofzuigertje »

Ik heb mijn oude Hans Anders voor het raam gehad, ondanks de oude verkeerde sterkte dus ook mat geworden.
Deze te zwakke bril is na afgelopen week dus ook mat geworden, en bij polijsten want de meeste hebben een machine staan is het weer redelijk helder en zelfs nog steeds ontspiegeld... maar wel minder dus het kan op polijst machine hersteld worden!
Ik heb dus nu een weer heldere bril op verkeerde sterkte dus bij 4 dagen volle zon in geparkeerde auto was de mijne ook mat!
Hans Anders wilde graag meewerken en zal nu waarschuwen voor direct zon licht en omdat ze slechts 1 glas polijsten, heeft nu iedereen in deze winkel het voorbeeld!

Dus polijsten en probleem is opgelost, alleen iets minder coating dan bij aankoop maar het kan dus, herstellen met nauwelijks kosten!

specsavers
Berichten: 1
Lid geworden op: 02 aug 2010 23:41

Re: Zonnebril Specsavers smelt

Ongelezen bericht door specsavers »

Beste Robert Claassen.

Ik denk dat er spraken is van een misverstand tussen u en Specsavers.
U heeft bij Specsavers 1 jaar onbeperkt garantie op uw bril.

Wellicht is de garantietermijn inmiddels verlopen, maar wanneer u contact opneemt met Specsavers in Den Bosch dan zullen wij uw probleem oplossen door nieuwe glazen of een nieuw montuur aan u te bieden, onder garantie uiteraard.

Hopelijk hebben wij u voldoende geinformeerd bij deze.
Onze excuses voor het ongemak en het misverstand.

Met vriendelijke groet
David van Helden
Specsavers Den Bosch

Gesloten