LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] conexion vervoer

Ervaringen met gehandicaptenvervoer? En ben je hier niet tevreden over of juist wel? Geef hier jouw mening.
eric 07

conexion vervoer

Ongelezen bericht door eric 07 »

Ik ben zelf chauffeur bij een onder aannemer van conexion en ik denk dat we dit allemaal te danken heben aan de EU deelname.
In Nederland zijn we verplicht om projecten een keer in de vijf jaar opnieuw aan te laten besteden zo dat ieder bedrijf er op kan in schrijven. Hier door krijg je een prijzen oorlog die er niet om liegt en als gevolg is dat er voor een kilometer prijs die niet kosten dekkend is te moeten gaan rijden. En als de vervoederalles op orde heeft komt er weer een aan besteding zo dat alle problemen op nieuw gaan beginnen. Dus geef niet de kleine onder aan nemers de schuld van slecht ver voer maar de nederlandse regering die alle goed lopende bedrijven en vervoer maatschappijen dwingen om om de vijf jaar te gaan strijden voor hun werk gelegenheid. Zolang de regering dit om de vijf jaar eist komen we nooit van deze klachten af.
Dank u wel voor het lezen en bedank de EU voor de problemen

puma73

Re: conexion vervoer

Ongelezen bericht door puma73 »

Wat denkt u dat de gemeente waarvoor de deeltaxie rijdt moet betalen?

De eigen bijdrage van de persoon die vervoert wordt, die wordt door de gemeente dik bijgepast.

Zoniet dan komt aan het einde van het jaar het bedrijf vanzelf in de knoop, immers verlies op verlies wordt vanzelf failliet.

lady75

Re: conexion vervoer

Ongelezen bericht door lady75 »

ik ben een ouwe chauffeur geweest en ik ben dus weggegaan daar hoe ze met de klanten omging :oops: :oops:
Ik ben een keer om 17 uur begonnen en moest een klant ophalen bij een ziekenhuis die al 5 uur zat tewachten.
die mevrouw was zo blij mij tezien dat ik haar naar huis heb gebracht :( :(
Die mevrouw had al de middag eten gemist en ze had ook al bijna de avond eten gemist :oops: :oops:
Ik had al een andere klant in me bus zitten en die zag dat ik het heel zielig vond hoe ze met de mensen omgaan.
Ik vroeg aan die mevrouw of ik die mevrouw eerst mocht wegbrengen naar de huis anders miste ze de avond eten ook nog.
Toen ik die mevrouw weg had gebracht heb ik kontakt opgenomen van nu veranderen anders ben ik weg
Maar ze bleven maar aan de gang en ben nu weggegaan bij hun
Ik voel echt met die mensen mee

Gesloten