LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] De Hans Kazan onder de gehandicapten vervoerders

Ervaringen met gehandicaptenvervoer? En ben je hier niet tevreden over of juist wel? Geef hier jouw mening.
vendie
Berichten: 3
Lid geworden op: 13 sep 2010 14:31

De Hans Kazan onder de gehandicapten vervoerders

Ongelezen bericht door vendie »

De spaarkmakende organisatie Valys maakt zich niet erg geliefd met de diverse stunts die ze uithalen. Gelukkig werken zij in Nederland want geen ander land zal de werkwijze van Valys tolereren.
Mijn dochter wordt en werd regelmatig opgehaald van haar huisadres.
Het aantal te rijden km is 23,2 km maar Valys neemt nu niet meer de veerpont en komt nu uit op 37 km ritvervoer.
De reakties die ik krijg hebben geen waarde en Valys wimpelt het gewoon naar het land der fabelen.
Valys moet maar snel naar de Efteling verhuizen want daar geloven ze nog in sprookjes.

Chocomelk
Berichten: 11409
Lid geworden op: 30 nov 2009 18:14

Re: De Hans Kazan onder de gehandicapten vervoerders

Ongelezen bericht door Chocomelk »

Soms is die langere rit sneller als met de veerpont.

Shark42
Berichten: 4
Lid geworden op: 07 feb 2012 00:53

Re: De Hans Kazan onder de gehandicapten vervoerders

Ongelezen bericht door Shark42 »

Ik denk dat het pont niet gratis is. Als de klant met de pont wil moet de klant dat zelf betalen. Dat zit niet in de ritpijs in.

crazyme
Berichten: 8151
Lid geworden op: 10 jun 2005 23:34

Re: De Hans Kazan onder de gehandicapten vervoerders

Ongelezen bericht door crazyme »

vendie schreef:De spaarkmakende organisatie Valys maakt zich niet erg geliefd met de diverse stunts die ze uithalen. Gelukkig werken zij in Nederland want geen ander land zal de werkwijze van Valys tolereren.
Mijn dochter wordt en werd regelmatig opgehaald van haar huisadres.
Het aantal te rijden km is 23,2 km maar Valys neemt nu niet meer de veerpont en komt nu uit op 37 km ritvervoer.
De reakties die ik krijg hebben geen waarde en Valys wimpelt het gewoon naar het land der fabelen.
Valys moet maar snel naar de Efteling verhuizen want daar geloven ze nog in sprookjes.
Lekker opgeblazen verhaal.

Waarom is die afstand zo belangrijk ?
En welke reakties hebben geen waarde ?

Snap je het niet of wil je het niet snappen ?

puma73
Berichten: 5876
Lid geworden op: 28 nov 2003 13:41

Re: De Hans Kazan onder de gehandicapten vervoerders

Ongelezen bericht door puma73 »

crazyme schreef:
vendie schreef:De spaarkmakende organisatie Valys maakt zich niet erg geliefd met de diverse stunts die ze uithalen. Gelukkig werken zij in Nederland want geen ander land zal de werkwijze van Valys tolereren.
Mijn dochter wordt en werd regelmatig opgehaald van haar huisadres.
Het aantal te rijden km is 23,2 km maar Valys neemt nu niet meer de veerpont en komt nu uit op 37 km ritvervoer.
De reakties die ik krijg hebben geen waarde en Valys wimpelt het gewoon naar het land der fabelen.
Valys moet maar snel naar de Efteling verhuizen want daar geloven ze nog in sprookjes.
Lekker opgeblazen verhaal.

Waarom is die afstand zo belangrijk ?
En welke reakties hebben geen waarde ?

Die afstand is belangrijk omdat die afgaat van je sterk ingekrompen persoonlijke kmbudget. (was 750 km is nu nog 450 km)

Snap je het niet of wil je het niet snappen ?

Gesloten