Ik had ze de week terug een uur aan de lijn gezeten voordat ik werd geholpen. Luister je naar het bandje, dan kan je ook via de website of app een rit boeken, maar helaas dat gaat niet, want dat is nog niet klaar. Wat zeer schandalig is.
Ook gisteren toen ik een klacht had in gediend bij ZCN en daar zou ik gisteren teruggebeld - zelfs dat kunnen ze niet waarmaken.
Ik zat gisteren op de terugweg van het revalidatiecentrum en de chauffeur deed de haken verkeerd aan mijn rolstoel. De haken schoven over de lasnaden van de onderbalk, die zijn nu dus van mindere kwaliteit.
Ik geef ze zeker een koude douche.
[spelling aangepast door moderatie]
Koude douche voor Ziekenvervoer ZCN
Re: Koude douche voor Ziekenvervoer ZCN
Uw rolstoel heeft geen bevestigingspunten?
Zo nee, dan had de chauffeur u niet eens mogen meenemen.
Zo nee, dan had de chauffeur u niet eens mogen meenemen.
-
- Berichten: 1324
- Lid geworden op: 19 nov 2019 10:28
Re: Koude douche voor Ziekenvervoer ZCN
henri_D schreef: ↑11 jan 2022 09:47Ik had ze de week terug een uur aan de lijn gezeten voordat ik werd geholpen. Luister je naar het bandje, dan kan je ook via de website of app een rit boeken, maar helaas dat gaat niet, want dat is nog niet klaar. Wat zeer schandalig is.
Ook gisteren toen ik een klacht had in gediend bij ZCN en daar zou ik gisteren teruggebeld - zelfs dat kunnen ze niet waarmaken.
Ik zat gisteren op de terugweg van het revalidatiecentrum en de chauffeur deed de haken verkeerd aan mijn rolstoel. De haken schoven over de lasnaden van de onderbalk, die zijn nu dus van mindere kwaliteit.
Ik geef ze zeker een koude douche.
[spelling aangepast door moderatie]
Lasnaden zijn dus juist vaak veel sterker dan de rest van het materiaal maar je had dit gewoon direct kunnen aangeven. Verder ik lees eigenlijk niet veel bijzonders. Jammer dat je zolang moest wachten maar dat wil wel eens gebeuren. De website zal heus ook wel eens af zijn, een klacht gaat dat niet bespoedigen. En ik gok dat je nog niet bent terug gebeld omdat ze eigenlijk niet weten wat ze met je klacht aanmoeten. Het is misschien niet netjes dat ze nog niks hebben laten horen, aan de andere kant is het mogelijk dat ze hun focus op de wat dringendere zaken houden.
Fredje33
vindt dit leuk