LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Scootmobiel via Practicomfort, wat een onbeschofte mensen!

Ervaringen met gehandicaptenvervoer? En ben je hier niet tevreden over of juist wel? Geef hier jouw mening.
labyrint6
Berichten: 11
Lid geworden op: 24 mei 2011 23:35

Re: Scootmobiel via Practicomfort, wat een onbeschofte mensen!

Ongelezen bericht door labyrint6 »

malloot of niet(eretitel zie www.bertvisscher.nl)
Geen van mijn overigens positief bedoelde opmerkingen is op gereageert. kan het dan niet zo zijn dat dit met de communicatie met dat bedrijf ook zo is. wellicht is die jurist nog zo'n gek idee niet . overigens denk ik dat als maxien naar de wc gaat het naar azijn stinkt. (ja ik blijf netjes zit in mijn aard). :?:

Akarrenman
Berichten: 68
Lid geworden op: 08 mei 2011 14:11
Locatie: Berkel & Rodenrijs

Re: Scootmobiel via Practicomfort, wat een onbeschofte mensen!

Ongelezen bericht door Akarrenman »

Het wonder is geschiedt! zowaar staat er 2000,- Euro op mijn rekening gestort..
daar zijn dan wel, meerdere telefoontjes voor nodig geweest, met diverse onbeschofte telefonistes, grove senior's, dit gehele topic en een Jurist...

Nou we hebben het terug, ben ik erg blij mee! Kunnen de Vrouw en Zus lekker van gaan shoppen, en weekje weg naar we hopen met haar nieuwe scootmobiel van het WMO! die overigens netjes en meegaand reageert naar mijn Zus.

Practicomfort, Het 'comfort' ter aanzien van de hulpbehoevende mens/ oudere/ chronische zieken, onbeschoft verpakt, veel plezier met uw aankoop!

Inmiddels wil ik echt waarschuwen, voor dit bedrijf! NIET DOEN ze beloven gouden bergen, maar geven bakken bagger. Hebben mooie verkopers praatjes maar owee als je een probleem hebt!

Labyrinth ik vind je een vervelend personage, en bovendien grof daar heb ik weinig tot geen bericht aan, ik zou je willen vragen je bijdehante niet-relevant 'goed bedoelde' vragen of opmerkingen lekker op een ander forum te spuwen. want naar mijn 'domme zzp'r' inziens heb jij de reacties en het hele verhaal niet goed begrepen, en wat ik vervelend vind, is dat je gelijk grof in de hand word, met het reageren. Hoeft van mij niet zo, dus bedankt maar nee dank!

Iedereen verder, dank ik ( oprecht) voor jullie steun en tips!! waardeer het enorm, ook namens mijn Zus!

Gr Anton

MAXIEM

Re: Scootmobiel via Practicomfort, wat een onbeschofte mensen!

Ongelezen bericht door MAXIEM »

Akarrenman

Proficiat!!! Zo zie je maar weer dat een mondige consument echt wel iets kan bereiken.

Maxiem.

Chocomelk
Berichten: 11409
Lid geworden op: 30 nov 2009 18:14

Re: Scootmobiel via Practicomfort, wat een onbeschofte mensen!

Ongelezen bericht door Chocomelk »

Gefeliciteerd :!:
Ben blij voor jou dat jij je geld terug hebt.

Hoop dat andere mensen eerst op internet gaan zoeken voordat ze
met dit bedrijf in 'zee' gaan zodat mensen gewaarschuwd zijn.

snepke
Berichten: 3581
Lid geworden op: 10 nov 2007 21:18
Locatie: thuis

Re: Scootmobiel via Practicomfort, wat een onbeschofte mensen!

Ongelezen bericht door snepke »

Te gek,je hebt je geld terug.
Zo zie je maar,de aanhouder wint.
Goed gedaan!!!

VioletPrue
Berichten: 3574
Lid geworden op: 03 mar 2009 15:37

Re: Scootmobiel via Practicomfort, wat een onbeschofte mensen!

Ongelezen bericht door VioletPrue »

Da's mooi nieuws, heel erg gefeliciteerd!
Ik hoop dat je zus van haar Wmo scootmobiel veel plezier heeft en dat jullie die € 2000,- aan leuke dingen besteden.
En ook ik zal in mijn omgeving waarschuwen voor Practicomfort.
Ik zit in de 'business' van het gehandicaptenwerk, dus dat kan ze aardig wat klanten kosten! :lol:
Fijn ook dat je het even terugkoppelt, altijd leuk om te horen hoe iets afloopt.
Groeten aan je zus!

Akarrenman
Berichten: 68
Lid geworden op: 08 mei 2011 14:11
Locatie: Berkel & Rodenrijs

Re: Scootmobiel via Practicomfort, wat een onbeschofte mensen!

Ongelezen bericht door Akarrenman »

kleine heugelijke update,
vandaag is bij mijn zus haar scootmobiel geleverd, door de gemeente. ze is meteen erop uit getrokken en heeft zeer emotioneel voor het eerst sinds meer dan 1 jaar zelf haar boodschappen kunnen halen, ze wilde dat ik dit toch nog even moest vertellen, zeker na de ervaringen en beweringen van het gros bij practicomfort!

Wij zijn heel content en tevreden over de gemeente, het was allemaal even aardig en amicaal, en mijn zus is ondanks haar ziektes het gelukkigste mensje op aarde, die zelf nu wat vrijheid mag genieten, want als dat aan practicomfort had gelegen?
dan had ze op een maandagmorgen model mogen rond rijden, met een last dat ze nog diep in de buidel moest tasten. duidelijk dat practicomfort kijkt naar de winst, niet naar de vrijheid van de mens.

Nogmaals alle goede reacties enorm bedankt!!!

Chocomelk
Berichten: 11409
Lid geworden op: 30 nov 2009 18:14

Re: Scootmobiel via Practicomfort, wat een onbeschofte mensen!

Ongelezen bericht door Chocomelk »

Super !
Fijn om te horen dat je zus voorzien is van een scootmobiel
en dat ze kan gaan en staan waneer zij dat wil.

VioletPrue
Berichten: 3574
Lid geworden op: 03 mar 2009 15:37

Re: Scootmobiel via Practicomfort, wat een onbeschofte mensen!

Ongelezen bericht door VioletPrue »

Echt heel gaaf om te horen!
Ik ken het gevoel, na 18 maanden thuis zitten kon ik ook ineens zelfstandig op stap, wat een vrijheid!
Ben heel blij voor je zus, wens haar veel scootplezier!

:D

Tarja
Berichten: 41
Lid geworden op: 13 sep 2010 22:55

Re: Scootmobiel via Practicomfort, wat een onbeschofte mensen!

Ongelezen bericht door Tarja »

ik heb een scootmobiel van Practicomford en heb er spijt van dat ik hem gekocht heb, na 2 jaar ziet hij er uit als oud vuil, alles was roestvrijstaal qua schroeven en stoel, nou alles is verroest, en heb er wel zo;n afdek kleed over die je er voor 100 euro bij kon kopen,verder het mandje is kapot ook doorgeroest, en alles laat los,

en als je beld word er niet teruggebeld of je kan een rekening betalen die niet normaal is,

Chocomelk
Berichten: 11409
Lid geworden op: 30 nov 2009 18:14

Re: Scootmobiel via Practicomfort, wat een onbeschofte mensen!

Ongelezen bericht door Chocomelk »

Tarja schreef:ik heb een scootmobiel van Practicomford en heb er spijt van dat ik hem gekocht heb, na 2 jaar ziet hij er uit als oud vuil, alles was roestvrijstaal qua schroeven en stoel, nou alles is verroest, en heb er wel zo;n afdek kleed over die je er voor 100 euro bij kon kopen,verder het mandje is kapot ook doorgeroest, en alles laat los,

en als je beld word er niet teruggebeld of je kan een rekening betalen die niet normaal is,
Dus was het ook geen roestvrijstaal, ze hebben je dus gewoon bedonderd.
Mischien mailen ?

MAXIEM

Re: Scootmobiel via Practicomfort, wat een onbeschofte mensen!

Ongelezen bericht door MAXIEM »

Tarja

Als je zwart op wit hebt, dat alle metalen onderdelen als roestvrij staal werden verkocht, dan kun je natuurlijk wél verhaal halen bij dit ******** bedrijfje.

Maxiem.

Tarja
Berichten: 41
Lid geworden op: 13 sep 2010 22:55

Re: Scootmobiel via Practicomfort, wat een onbeschofte mensen!

Ongelezen bericht door Tarja »

werd mij gezegd, er zaten geen spartborden op die moest ik kopen wist ik pas sinds april en zitten er dus nu wel op, maar je kan wel kllagen maar trekken ze zich niks van aan. en dan zeggen ze ook hij kan buiten staan onder de afdekhoes, maar hij is zo verroest als de pest, de stoel, de knoppen van de stoel en de spiegel ingangen, het zijn gewoon een stelletje oplichters, effe gewoon 4000 euro door je neus geboort, als ik dit had geweten had ik ergens anders heen gegaan.

heb ze gemaild zal mij benieuwen of ze terug mailen doen ze ook nooit, bellen trouwens ook niet.

feestbeest56
Berichten: 4
Lid geworden op: 12 jul 2011 15:10

Re: Scootmobiel via Practicomfort, wat een onbeschofte mensen!

Ongelezen bericht door feestbeest56 »

[bericht verwijderd door de Moderator vanwege niet-onderbouwde aantijgingen en dubbel posten]

VioletPrue
Berichten: 3574
Lid geworden op: 03 mar 2009 15:37

Re: Scootmobiel via Practicomfort, wat een onbeschofte mensen!

Ongelezen bericht door VioletPrue »

Uw klacht gaat dus helemaal niet over Practicomfort, u maakt reclame voor een ander bedrijf.
En als uw moeder geen inzicht heeft in haar PGB, is hulp in natura misschien beter voor haar.
Zij blijft zelf verantwoordelijk en als zij echt iemand nodig heeft die de zaken voor haar regelt, is het misschien beter om voor hulp in natura te kiezen.

Tarja
Berichten: 41
Lid geworden op: 13 sep 2010 22:55

Re: Scootmobiel via Practicomfort, wat een onbeschofte mensen!

Ongelezen bericht door Tarja »

nog geen mail gehad van ze en ook niet teruggebeld. ben er echt klaar mee, heb van de week de scootmobiel verkocht en ga bij iemand anders, want zodra je je bedrag heb afbetaald hebt, tel je voor hun niet meer, dus ga lekker naar iemand anders toe

feestbeest56
Berichten: 4
Lid geworden op: 12 jul 2011 15:10

Re: Scootmobiel via Practicomfort, wat een onbeschofte mensen!

Ongelezen bericht door feestbeest56 »

Alledrie de berichten die u tot nu toe op ons forum heeft geplaatst, zijn vrijwel hetzelfde. Dat is tegen onze gedragsregels. Bovendien maakt u een bedrijf zwart zonder dit te onderbouwen, en neigen uw berichten naar reclame

de moderator heeft mijn bericht verwijderd
omdat ik reclame maak voor een bedrijf
nou het blijkt dus dat je alleen maar slecht mag praten over een bedrijf
en als ze wel goed over een klantenservice beschikken mag ik daar geen melding over maken ?????
dit komt raar over
ik wil alleen maar laten weten aan mensen dat er wel meer zaken zijn
die wel goed hun best doen en mijn ervaring delen
maar de moderator hoeft mijn berichten niet meer te verwijderen
ik verwijder mijn zelf wel

als ik mijn mening alleen mag uiten als de moderator dat goed vind
dan is het niet meer mijn mening maar de mening van de moderator

tevens zou ik een bedrijf zwart maken ?
nou ik heb alleen maar de politie van bergen op zoom genoemd die weigert mijn aangifte in behandeling te nemen en het bedrijf wat zijn klantenservice op orde heeft
zal geen naam noemen anders wordt dit bericht ook verwijdert
ik dacht dat een warme douche voor een bedrijf kon geven maar dat kan blijkbaar alleen als tros radar het goed vindt ?????

feestbeest56
Berichten: 4
Lid geworden op: 12 jul 2011 15:10

Re: Scootmobiel via Practicomfort, wat een onbeschofte mensen!

Ongelezen bericht door feestbeest56 »

heb voor mijn moeder via stichting welzijn ouderen vandaag kunnen regelen dat ze geen pgb meer krijgt maar hulp in natura
dat had ik al veel eerder willen doen maar wist niet waar ik moest aankloppen
in ieder geval VioletPrue bedankt voor de tip

VioletPrue
Berichten: 3574
Lid geworden op: 03 mar 2009 15:37

Re: Scootmobiel via Practicomfort, wat een onbeschofte mensen!

Ongelezen bericht door VioletPrue »

Graag gedaan. ;-)
Ik ben blij voor uw moeder, het zal nu hopelijk een stuk makkelijker voor haar worden.

En het is echt niet zo dat u alleen kwaad mag spreken over een bedrijf, het ging er om, dat uw bijdrage drie keer geplaatst was (dit is tegen de regels) en dat u niet eens een helder verhaal had, maar enkel reclameachtige uitingen deed.
U legde niet uit dat u een probleem had met bedrijf A en dat bedrijf B dat goed had opgelost.
U liet zich enkel razend positief uit (compleet met link naar de website) over een bedrijf, zonder directe aanleiding.
Het is inderdaad aan de moderator om te bepalen of een bijdrage oké is of niet, wat op bijna elk forum zo is.
Wilt u een wamre douche uitdelen, dan kan dat, maar niet via het forum.
Dan kunt u hier http://www.trosradar.nl/douche-inzenden/ het formulier invullen om uw inzending in te vullen.
Het is uiteraard aan de redactie of u in de uitzending komt.

Akarrenman
Berichten: 68
Lid geworden op: 08 mei 2011 14:11
Locatie: Berkel & Rodenrijs

Re: Scootmobiel via Practicomfort, wat een onbeschofte mensen!

Ongelezen bericht door Akarrenman »

Blijdt dus ellende zo lees ik hier maar ook elders via andere forums.
nogmaals een waarschuwing, voor de praktijken van dit bedrijf: BEGIN ER NIET AAN.

Wij zijn inmiddels terug van een heerlijke vakantie

Naast de Gemeente, er is wel een hele fijne aanbieder via markttplaats waar mijn buurvrouw onderlaats een pracitcomfort scootmobiel heeft gekocht tegen de helft van de prijs met uitermate aardige mensen, die zonder winstoogmerk de scootmobiel bij haar afleverde en nog service boden ook! accu's vervangen na zoveel gebruik kost daar 15,00 Euro en men rekent geen voorijkosten of extra benzine geld. mag ik de link vermelden? of liever niet, als men zoekt op marktplaats ziet men het al snel staan.

Practicomfort is dwars van sociale vaardigheden, en heeft maar een doel: GELD, GELD, GELD en dat het liefst over de rug van de klanten.

Mijn zus is gewoon een ander mens, op goede dagen staat ze nu ineens voor de deur, feest voor de kindjes zit ze heerlijk in haar scootmobiel, gaat mee naar de markt en heeft een dikke lach op haar gezicht, scootmobiel van de gemeente zo blij als een kind, is ze.

Dus ja hier geldt, een gewaarschuwd mens teld voor twee

Gr Anton

Gesloten