LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Wat is er egenwoordig toch aan de hand met Valys?

Ervaringen met gehandicaptenvervoer? En ben je hier niet tevreden over of juist wel? Geef hier jouw mening.
Loes van Berkel
Berichten: 1
Lid geworden op: 10 dec 2011 07:39

Wat is er egenwoordig toch aan de hand met Valys?

Ongelezen bericht door Loes van Berkel »

Zo’n twee jaar geleden ging het nog allemaal prima. En nu?

Een keer gewoon niet opgehaald in Uden!
Toen ik daarover belde, vertelden ze doodleuk dat ze voor niets aan de deur waren geweest en dat we niet opendeden. Kon gewoon niet! Zat gewoon in de kamer te wachten! Klacht ingediend bij Valys. Schreven ze terug dat ze wel geweest waren, met tijd erbij. Kon gewoon niet! Weer geschreven, weer brief terug. Met andere tijd! In het contact met Valys die avond werd er overigens steeds gegoocheld met de tijden.

Verkeerde rekening gekregen!
Gebeld. Klacht werd aangehoord. Zou worden teruggebeld. Niet gebeurd. Week later weer gebeld. ‘Nee hoor, hoe komt u erbij? We bellen nooit terug. Als het klopt van die verkeerde rekening, storten we het geld gewoon terug. Houd uw bankrekening maar in de gaten.’ Maanden gewacht. Niets gehoord. Twee weken geleden maar weer geschreven. Ja hoor, nu eindelijk het teveel betaalde bedrag (€ 5) op m’n rekening.

En dan heb ik het nog niet over die keren dat er kilometers wordt omgereden en over die taxichauffeur die met 140 kilometer over de snelweg raasde. Toen ik daar iets van zei kreeg ik te horen dat het niet anders kan omdat alles zo slecht gepland was. Nieuwe planner!
Wat is er aan de hand met die organisatie?


Loes van Berkel
Heelsum

Tarja
Berichten: 41
Lid geworden op: 13 sep 2010 22:55

Re: Wat is er egenwoordig toch aan de hand met Valys?

Ongelezen bericht door Tarja »

dat harde rijden, herken ik zeker weten wel, en bellen zonder headset enzo, en dan slingerend over de weg en dan als smoesje het is druk, nieuwe planner,

driver78
Berichten: 1
Lid geworden op: 07 jan 2012 16:25

Re: Wat is er egenwoordig toch aan de hand met Valys?

Ongelezen bericht door driver78 »

tja valys, taxi eemland is ook zo'n cowboy bedrijf...
geen rookvrije auto's. raar personeel.
er werkt zelfs een vrouwelijke ex drugsverslaafde.!
en die auto's met 4 a 5 ton op de teller skodas hahahahaha service?

VioletPrue
Berichten: 3574
Lid geworden op: 03 mar 2009 15:37

Re: Wat is er egenwoordig toch aan de hand met Valys?

Ongelezen bericht door VioletPrue »

driver78 schreef:tja valys, taxi eemland is ook zo'n cowboy bedrijf...
geen rookvrije auto's. raar personeel.
er werkt zelfs een vrouwelijke ex drugsverslaafde.!
en die auto's met 4 a 5 ton op de teller skodas hahahahaha service?
Dit 'probleem' snap ik even neit.
Mag een bedrijf geen ex-drugsverslaafden in dienst nemen?
Of vrouwen?
Beetje een rare opmerking.

Shark42
Berichten: 4
Lid geworden op: 07 feb 2012 00:53

Re: Wat is er egenwoordig toch aan de hand met Valys?

Ongelezen bericht door Shark42 »

Ik wil toch even reageren. Ik ken taxi Eemland niet en heb daar dus ook geen oordeel over maar vind het wel vreemd dat driver78 3 of 4 ton erg veel vind. Voor een voertuig wat minimaal 120.000 km per jaar rijd is dat toch niet erg veel. Bij ons in het bedrijf zijn voertuigen die rond 180.000 per jaar rijden. Met goed onderhoud is daar niets mis mee.
Er is weinig mis met valys het gaat bij een aantal uitvoerders niet altijd goed. De afhandeling van klachten zou daarom beter kunnen waardoor de kwaliteit bij die bedrijven omhoog zou kunnen gaan.

Gesloten