Studeer jij nu eerst maar eens af.Dilbert29
En ik hoor je wel weer als je wat ouder bent en zorg nodig hebt, nu praat je als een kip zonder kop.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
Studeer jij nu eerst maar eens af.Dilbert29
Als je zo`n opmerking al schelden noemt, vraag ik me af waar je al die tijd geweest bent, ik vermoed achter je moeders rokken, bang voor de boze buiten wereld, want stel je wordt eens ziek en je zou hulp nodig hebben, en als student is het geen vet pot.Dilbert29,
En schelden (kip zonder kop) is niet nodig sprokkel, je argumenten kan ik zo wel onderuit halen.
Nu Dilbert deze mensen wel.Dilbert29,
Ik kan er echt niet wakker van liggen.
Aha, dus niet de no-claim is reden om niet naar de huisarts te gaan, maar heel andere redenen. Logisch ook, want de huisarts valt niet onder de no-claim, dus jouw hele stuk heeft niks met deze discussie te maken.Als belangrijkste reden voor het niet bezoeken van de huisarts geven Nederlanders aan te denken dat hun klachten meestal vanzelf weer over gaan. Een kleine 20% denkt dat de dokter ze toch niet kan helpen of is van mening dat af en toe ziek zijn hoort.
Als je zelfs zo`n rapport niet kunt lezen, en de link niet kunt leggen met de No-Claim, is verder discusieeren overbodig.SJZ,
Zelfstandig reageren is blijkbaar niet je sterkste punt.Dilbert29,
Waarom zou ik zelf reageren als een ander het beter zegt?Aha, dus niet de no-claim is reden om niet naar de huisarts te gaan, maar heel andere redenen. Logisch ook, want de huisarts valt niet onder de no-claim, dus jouw hele stuk heeft niks met deze discussie te maken.
We hebben het over de No-Claim, en die heeft inderdaad niets met een huisarts te maken behalve als hij medicijnen voorschrijft.Dilbert29,
Zoals SJZ al zegt, de reden van mensen om niet naar de huisarts te gaan maar rechtstreeks door naar het ziekenhuis met elk sneetje of kuchje ligt niet op het financiele vlak, maar omdat mensen denken dat een huisarts niet kundig genoeg is om hen te helpen.
Als je dat al niet eens begrijpt, dan is het ook niet de moeite waard om uit leggen. Als het wel of niet tracteren van je kleinkinderen af moet hangen van de no claim, dan ben je toch echt erg verkeerd bezig.Ook de opmerking van jouw zakcentje, daar begrijp ik niets van, vele ouderen die de No-Claim mislopen, kunnen hierdoor hun kleinkinderen op hun verjaardag niet eens trakteren.
Dilbert heeft zich nog nooit in een ander kunnen verplaatsten en kan zich dus al helemaal niet voorstellen dat voor sommigen onder ons dit "zakcentje" veel geld is.Waar hij niet wakker van kan liggen is het feit dat hij als hij ziek wordt zijn extra zakcentje verliest.
Toch gek dat het in allerlei landen waar het is ingevoerd wel werkt, maar in Nederland zou het niet werken? Maar ja, wij weten het natuurlijk altijd beter dan de rest van de wereld.Het hele no-claim verhaal gaat niet werken, simpelweg omdat er maar zéér beperkt eigen invloed op uitgeoefend kan worden.