LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Folder FNV / Menzis onleesbaar en onbegrijpelijk

Heb jij een uitgesproken mening over de gezondheidszorg? Ventileer hier jouw mening.
Lowieze

Re: Folder FNV / Menzis onleesbaar en onbegrijpelijk

Ongelezen bericht door Lowieze »

Mathilde D. schreef:
Lowieze schreef:
Mathilde D. schreef:Ik kan ook niet begrijpen dat Menzis u geen coulance verleent. Zeker omdat u in feite een goede, goedkope klant bent. En u heeft jarenlang een hoge premie betaald. Ik heb de informatie op de website van de FNV-Menzis bijgevoegd. In de zogenaamde " alles-in-1" polissen zit ook de tandarts inbegrepen tot een maximum bedrag. Voor een bedrag van €22,95 heeft u fysiotherapie maar ook mondzorg tot €500.
Ik kan heel goed begrijpen waarom Menzis geen coulance verleent, dan kunnen ze net zo goed geen voorwaarden meer stellen aan hun verzekeringen.
Het is de verantwoordelijkheid van de verzekerde zijn polis na te kijken op de dekking, dat geldt niet alleen voor de zorgverzekering maar voor álle verzekeringen die hij heeft afgesloten.
Ik ben het ook wel weer met jou en moneyman eens. Maar Menzis heeft, zoals TS zegt, wel een hele onduidelijke website. Bij de ene basisverzekering zijn andere aanvullende verzekeringen dan bij de andere. Dus als je een premieberekening doet met de " foute" basisverzekering, dan krijg je de aanvullende verzekeringen in de bijlage niet eens te zien. Ik vind dit wel een hoop onduidelijkheid en ik kon ook geen vergelijkingstool op hun website vinden.
Ik heb even op de website van Menzis gekeken, maar ik vind hem helemaal niet onoverzichtelijk.
Als je kijkt naar tandartsvergoedingen wijst het zichzelf. Je hoeft niet per se naar premieberekeningen te kijken, maar naar vergoedingen.

Gesloten