| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] bereikbaarheid huisarts
Re: bereikbaarheid huisarts
We gaan er ook vanuit ,als hier iets geschreven wordt, het verhaal ook klopt.Emmy75 schreef:Als dat zo is, mijn excuus daarvoor. We gaan er natuurlijk wel vanuit dat als er een naam bijstaat deze ook klopt..péét schreef:Niet zo snel conclusies trekken, natuurlijk heb ik niet de juiste naam gebruikt.
Heb je wel de juiste toedracht geschreven? In je opening post wordt er niet over gerept dat je uit het ziekenhuis komt.
Dan krijg je kritiek en in de 2e post wordt even vermeld dat je uit het ziekenhuis komt.
In je 1e post meld je dat de arts regelmatig niet bereikbaar is,kom jij dan ook regelmatig uit het ziekenhuis, dat je de laatste dag voor het weekeind nog medicijnen moet halen?
Tig berichten verder krijg je kritiek dat je naam van de huisarts vermeld,ineens is het niet de echte naam.
Ik geloof er geen zak meer van ,jouw verhaal is of verzonnen of jij maakt het veel erger dan het is.
snepke schreef:
Tig berichten verder krijg je kritiek dat je naam van de huisarts vermeld,ineens is het niet de echte naam.
Ik geloof er geen zak meer van ,jouw verhaal is of verzonnen of jij maakt het veel erger dan het is.
het hele verhaal rammelt aan alle kanten, ik geloof er geen hout van.
Tja TS, reacties zoals van snepke, ciske en mijzelf kun je verwachten op een forum voor de kritische consument.
Er wordt nu eenmaal een probleem beschreven welke geen probleem hoeft te zijn als je de zaakjes keurig op orde hebt. Dat er een ziekenhuisopname is geweest, daardoor kunnen mensen fouten maken, maar de fout ligt toch echt ook bij jezelf. Er zijn zat anderen die zoiets door andere omstandigheden vergeten.
Tja, ik ga er in eerste instantie van uit dat een verhaal welke hier geschreven wordt klopt. Als dan later wordt neergezet dat deze informatie niet klopt dan gaat men vanzelf ook twijfelen aan de rest van het verhaal.
En als je dit schrijft:
Er wordt nu eenmaal een probleem beschreven welke geen probleem hoeft te zijn als je de zaakjes keurig op orde hebt. Dat er een ziekenhuisopname is geweest, daardoor kunnen mensen fouten maken, maar de fout ligt toch echt ook bij jezelf. Er zijn zat anderen die zoiets door andere omstandigheden vergeten.
Tja, ik ga er in eerste instantie van uit dat een verhaal welke hier geschreven wordt klopt. Als dan later wordt neergezet dat deze informatie niet klopt dan gaat men vanzelf ook twijfelen aan de rest van het verhaal.
En als je dit schrijft:
ga ik ervan uit dat je dat al vaker zo hebt moeten doen.péét schreef:De nood post op het ziekenhuis gaan we bij voor baad al niet heen, vanwege de "prettige behandeling die men daar over het algemeen geniet" .
-
Mathilde D.
Ciske geeft het enige goede advies...... Maar overleg is echt niet nodig, waarom zou je dat doen. Je neemt gewoon een andere huisarts als je niet tevreden bent.Als jij vindt dat jouw dokter te weinig aanwezig is , ...dan moet je ten eerste het met hem overleggen , kom je er dan niet uit dan moet je een andere arts nemen inplaats van hier te klagen.
Maar overleg is echt niet nodig, waarom zou je dat doen
waarom niet , ook die huisarts heeft recht op zijn verdediging.
tenslotte zegt TS hier ...ze vindt hem wel aardig.
(maar gooit die man wel op het forum)