bio stabil 2000
bio stabil 2000
Sinds kort ben ik in bezit van een bio stabil 2000 ketting.Deze heb ik aangeschaft omdat ik heel vaak hoofdpijn had,dankzij deze ketting heb ik er geen last meer van.Zijn er mensen die ervaringen met me willen delen,groetjes monique
Re: bio stabil 2000
Hier is al een topic over. Voor je iets plaatst is het handig om eerst even gebruik te maken van de "zoeken" functie van dit forum. Zo voorkom je dat er meerdere topic over 1 onderwerp komen.
Hallo!
Ik ben het er absoluut niet mee eens dat dit onderzocht gaat worden of het wel echt zo wetenschappelijk is als ze beweren. Er zijn op het moment zo ontzettend veel mensen die er baat bij hebben en dat is toch al genoeg. Mensen die geen migraine meer hebben (zoals mijn zusje) en een kennis die niet meer opvallend zenuwachtig meer is maar lekker ontspannen. Stel er blijkt dat het fantasie is dan gaan de mensen die er baat bij hebben denken dat ze zich dit allemaal wijs maken. Laat het toch zo als het is iemand die het geld eraan uit wilt geven doet het toch. Ik ben heel erg benieuwd wat mensen van mijn reactie vinden.
Trouwens er zitten zoveel ziekte's tussen de oren dus kunnen we beter blij zijn dat we het zonder pillen en rotzooit kunnen oplossen en alleen maar een mooite ketting hoeven te dragen.
Vriendelijke groet Nicolle[/
Ik ben het er absoluut niet mee eens dat dit onderzocht gaat worden of het wel echt zo wetenschappelijk is als ze beweren. Er zijn op het moment zo ontzettend veel mensen die er baat bij hebben en dat is toch al genoeg. Mensen die geen migraine meer hebben (zoals mijn zusje) en een kennis die niet meer opvallend zenuwachtig meer is maar lekker ontspannen. Stel er blijkt dat het fantasie is dan gaan de mensen die er baat bij hebben denken dat ze zich dit allemaal wijs maken. Laat het toch zo als het is iemand die het geld eraan uit wilt geven doet het toch. Ik ben heel erg benieuwd wat mensen van mijn reactie vinden.
Trouwens er zitten zoveel ziekte's tussen de oren dus kunnen we beter blij zijn dat we het zonder pillen en rotzooit kunnen oplossen en alleen maar een mooite ketting hoeven te dragen.
Vriendelijke groet Nicolle[/
ik heb ook sinds kort de biostabil.
ik heb er wel baat bij.
ik ben heel benieuwd naar jullie bevindingen.
ik heb er wel baat bij.
ik ben heel benieuwd naar jullie bevindingen.
Hier bij wil ik ook even mijn zegje doen over de bio .. Ik ben er zeer tevreden mee.
Was het niet dat ik mijn Bio stabiel na precies 1 maand weer terug heb moeten sturen naar leverransier.
Omdat mijn man er achter kwam dat hij net als een chocolade munt los om mijn nek lag.
Ik schrol me wezeloos want dat verwacht je toch niet van zo,n duur sierraad.
Ik heb de andere 2 onder delen terug gevonden aan mijn kachel .
Door de magneet die erin zit heeft hij zich met een klap op de kachel gezet.
Dus hoefde ik niet ver te zoeken.
Maar ik had me geen raad geweten als ik heb op straat verloren had.
Ik heb hem nu vandaag terug gestuurs en zal binnen 2 a 3 weken er meer van horen.
Zodra ik daar meer van weet laat ik dat U ook weten.
Tevens wil ik graag weten of meer mensen dat zelfde hebben gehad.
Want ik hou het nog voor me eigen op toeval.
Maar ikhoop niet dat me bange vermoedes bewaarheid woorden.
Nogmaals ik ben n was er zeer tevreden mee
Vriendelike groet Jean
Was het niet dat ik mijn Bio stabiel na precies 1 maand weer terug heb moeten sturen naar leverransier.
Omdat mijn man er achter kwam dat hij net als een chocolade munt los om mijn nek lag.
Ik schrol me wezeloos want dat verwacht je toch niet van zo,n duur sierraad.
Ik heb de andere 2 onder delen terug gevonden aan mijn kachel .
Door de magneet die erin zit heeft hij zich met een klap op de kachel gezet.
Dus hoefde ik niet ver te zoeken.
Maar ik had me geen raad geweten als ik heb op straat verloren had.
Ik heb hem nu vandaag terug gestuurs en zal binnen 2 a 3 weken er meer van horen.
Zodra ik daar meer van weet laat ik dat U ook weten.
Tevens wil ik graag weten of meer mensen dat zelfde hebben gehad.
Want ik hou het nog voor me eigen op toeval.
Maar ikhoop niet dat me bange vermoedes bewaarheid woorden.
Nogmaals ik ben n was er zeer tevreden mee
Vriendelike groet Jean
Toeval bestaat niet! Je tevredenheid over dat ding, houden zo! Sweety
Ter vervanging van een dure en ook nog uitelkaar vallende Biostabil kan je een kastanje bij je dragen.
Mijn Opa liep er zelfs voor terug als hij hem was vergeten !
Een oud en beproefd middel wat ten onrechte in de vergetelheid is geraakt.
R.
Mijn Opa liep er zelfs voor terug als hij hem was vergeten !
Een oud en beproefd middel wat ten onrechte in de vergetelheid is geraakt.
R.