LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Biostabil 2000 werkt wel!

Heb jij een uitgesproken mening over de gezondheidszorg? Ventileer hier jouw mening.
Gast

Re: Biostabil 2000 werkt wel!

Ongelezen bericht door Gast »

helemaal mee eens . hast, dat stomme mens van een tineke wil gewoon met kop op de buis. Ze is afgewezen door tv nederland en dit is t enige dat ze nog kan doen. Je eindigt in televisieland bij belspelletjes of in dit soort 5de rangs toneelstukjes.
Als Tineke ooit nog eens 70 kilo zou afvallen met die kettink om d'r nek, maanden zittend op haar dikke kont en etende wat ze maar zou willen dan zou ik zeggen; Tinus er zit wat in! :lol: :lol: :lol: :lol:

kazzy

Ongelezen bericht door kazzy »

Waarom houd hij ,(onze zwitser), zijn hand dicht als hij rond het hangertje cirkelt en het zo laat draaien?
Antwoord ;anders valt het stukje metaal uit zijn hand.
PS; als het zich draait naargelang de postieve of negatieve situatie om zo te 'werken',springt het dan ook als je slaapt (en dus ligt).??
Zoniet word je dan slechter wakker als de dag tevoren ?

ErikV

Ongelezen bericht door ErikV »

Er zijn maar een paar mensen / bedrijven die beter worden van de BioStabil :
- Bruno Santanera en zijn zwendelaarsbende
- Tellsell
- Tineke (Tsjah je moet toch iets doen om je geld te verdienen, dus dan maar over de rug van wanhopige zieke mensen)
- De mensen die toneel hebben gespeeld in de reclame
- KPN (0900 nummer van Tell Sell)
- TNT/TPG (Verzendkosten van het ding)

Ja, de BioStabil is een echt wondermiddel, vooral voor de bovenstaande mensen / bedrijven!

eriko.

Ongelezen bericht door eriko. »

en vergeet Roy Martina niet!

Gast

en vergeet Roy Martina niet!
Tja en dat is nog het ergste.
Dat is notabene een arts!!
Walgelijk dit soort praktijken

Gast

iemand die zo'n onzin verkoopt kan toch geen arts zijn!!!

Gast

iemand die zo'n onzin verkoopt kan toch geen arts zijn!!!
Klopt!
Daarom zouden ze hem moeten royeren.

STARTOURS G34T

Ongelezen bericht door STARTOURS G34T »

Ik heb al jaren last van borderline persoonlijkheids stoornis en andere problemen en geloof mij de biostabil werkt voor geen meter er zit wel een magneet is maar die is zo zwak dat het geen verschil maakt en zowie zo een mageet op zich heeft geen inwerking op het lichaam je bent toch GVD niet van ijzer de enige reden dat een BIOSTABIL werkt is dat men er zo hard in geloofd dat het werkt dat het dan ook zo is het hele pricipe berust slecht op het placebo effect jezelf wijsmaken dat het zo is en daarom lijkt het te werken maar het enige wat je doet is jezelf onderdrukken word toch eens wakker en kijk nu eens krietich naar dat ding tis alleen maar een siraad wat nog eens peper duur is ook nog als zo'n biodebiel zou werken zo ik al lang een een of andere megamagneet om me nek hangen die heeft immers ook een positieve en negative kant net als elke magneet

Gast

Beste Borderliner,

Accepteer jezelf hoe je bent, met je tekortkomingen maar zeker ook met je goeie dingen. Werk aan jezelf, probeer de scherpe kantjes af te veilen en sta milder tegenover het leven. En een bio stabiel? Tuurlijk helpt dat niet. Je moet aan jezelf werken, desnoods met hulp van een deskundige.

Iemand ie ook Borderline heeft en spreekt uit ervaring.

De Nette Netwerker

Ongelezen bericht door De Nette Netwerker »

Om dit soort forums levendig en zinvol te houden:
wel-niet-wel-niet-wel... wél, dus.
Zoals de Aarde ROND (bolvormig, nvdr) is, niet PLAT (hebben ze ook enkele eeuwen trachten aan te houden).

zonder magnetisme:
geen (of heel weinig) leven op Aarde!

met magnetisme:
kijk eens om u heen! ö

Veel succes dus als u onze Nikkenproducten of Biostabil of wat dan ook met magneetjes beschrijft als 'totaal zinloos'.

Bedenk wel dat als het 'duur' wordt (is relatief, ik weet het) u waarschijnlijk voor kwaliteit kiest (wanneer u de verschillende aanbieders gaat vergelijken).

Iedereen kan van nature aanvoelen dat magnetische velden heilzaam kunnen zijn, meer comfort kunnen bieden en meer energie kunnen leveren.

Michellangelo

Ongelezen bericht door Michellangelo »

hooguit trekt het ijzer in je bloed naar 1 kant toe ;)
ownee, dat is al eens getest 8)

Ik denk dat bij degenen die er baat bij hebben dat dit een psychische factor is, het is de geest die ervoor zorgt dat het lichaam zich beter voelt. Als je ergens genoeg in geloofd kan het gaan werken, wat niets meer is dan jezelf bedotten...

maar...
als je geest ervoor zorgt dat je je beter voelt met een stom stukkie gemagnetiseerd ijzer, maakt het dan nog wat uit of het helpt of niet? Volgends mij niet. Als je er goed bij voelt, vooral doen...

voor de gast die die rommel verkoopt:
zonder magnetisme:
geen (of heel weinig) leven op Aarde!

met magnetisme:
kijk eens om u heen! ö
Zonder zuurstof, geen leven... met zuurstof... kijk om je heen...
Zonder h2so4 geen leven, met...
enz enz

dat er iets is wil niet zeggen dat het invloed heeft op het leven en sterker nog, je enige conclusie is is dat er magnetisme is en er leven is, of dat zo zou zijn wanneer er geen magnetisme was kan je niet weten en zeker niet als feit neerzetten...

Gast

Iedereen kan van nature aanvoelen dat magnetische velden heilzaam kunnen zijn, meer comfort kunnen bieden en meer energie kunnen leveren.
Bij mij is onlangs nog een MRI-scan gedaan.
Het heeft mij geen comfort geboden noch meer energie geleverd.

Als het zo simpel zou zijn zou niemand ziek worden

Gast

Zijn we nu hier nou nog steeds me bezig .We dwalen een beetje af maar in die ketting van Tineke zit niks in .
Andere dingen kunnen wel invloed hebben maar men kan helaas niet het kaf van het koren scheiden .

Gast

Biostabil is alleen gunstig voor de bedenkers van deze oplichterij.

Behalve die oplichters wordt alleen tineke de Nooy er beter van in haar portemonnee, verder helemaal niemand.

Deskundigen hebben die prul eens een keer open gemaakt, op zoek naar wat de werking zou veroorzaken. Wat erin zat: zand....

Ik koop liever voor dat geld pijnstillers, kan ik jaren mee vooruit.

Kortom: dezelfde mensen die geloven wat orakel yomanda rondbazelt, trappen ook in die onzin van biostabil.

baste

Ongelezen bericht door baste »

De biostabil is geen nieuwe vinding, maar opnieuw op de markt gebracht omdat er blijkbaar nu een goede markt voor is. Ik heb zo'n ding ruim 20 jaar geleden gekocht in Duitsland voor 40 gulden (!). Nooit gemerkt dat het ergens toe diende overigens.
Nu met een heleboel reclame er omheen en een veel hoger prijskaartje zou die wel werken?

Gast

DE BIOSYMBOL 2000 IS DE ENIGE WETENSCHAPPELIJKE MOGELIJKHEID OM DE SPANNING TE ONTLADEN VAN DE GEVAARLIJKE VERVUILING DIE AFKOMSTIG IS VAN DE ELEKTROMAGNETISCHE EN ELEKTROSTATISCHE VELDEN.
Bron: http://www.tineke.nl

Hoe verzin je het

baste

Ongelezen bericht door baste »

was het maar verzonnen. Het is geen nieuwe vinding; zelfs de uitvoering is hetzelfde. Echt helemaal niets nieuws onder de zon.
Tineke heeft zich óf in de luren laten leggen óf gaat voor het geld. Die link naar haar site zegt niets over de nieuwigheid .....

joop3

Ongelezen bericht door joop3 »

quote:

Staat R.Martina ingeschreven in het BIG-register? Ik kon hem niet vinden zie big.nl

Gast

quote:
Staat R.Martina ingeschreven in het BIG-register? Ik kon hem niet vinden zie big.nl

R.M. Martina
BIG-inschrijfnummer: 39056627501

Hij staat dus wel ingeschreven.
Niet terecht men zou hem moeten (ROY)EREN
:lol:

Gast

Mensen hebben jullie nog nooit van een placebo effect gehoord, het feit dat nep medicijnen net zo goed werken als echte, puur door het feit dat je er in gelooft.

Zo kan ik een zak potgrond nog wel een heilzame werking toebedelen.

die biostabile is pure oplichterij en die quasi italiaan die lacht zich kapot in zijn dikke huis.

ivo

Gesloten