LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Biostabil 2000 werkt wel!

Heb jij een uitgesproken mening over de gezondheidszorg? Ventileer hier jouw mening.
Gast

Re: Biostabil 2000 werkt wel!

Ongelezen bericht door Gast »

Goed dat de Belgen ook die BioStabil naar het land der fabelen verwijzen.
Allé zunne! Ga zo door!

Gast

Als je een brief naar de heer Santanera opstuurt krijg je het volgende antwoord.
In mijn brief vroeg ik hem om een aantal niet begrijpelijke zaken nader uiteen te zetten
Geachte heer,

Naar aanleiding van uw e-mail bericht over de BioStabil 2000 de volgende reactie.
Ik vraag mij af wat voor belang u erbij heeft om als een mol blind en bovendien negatief te reageren, zonder een flauwe notie te hebben van mijn werk en de opvallende resultaten. Wat wilt u daarmee bereiken? Duizenden mensen heb ik met veel succes kunnen helpen, wilt u door uw kortzichtig karakter, onwetendheid, jaloezie, indoctrinatie en discriminatie, duizenden anderen deze mogelijkheid ontzeggen en hun de vreugde ontnemen?

Tja, als je deze persoon nog serieus moet nemen........................
U had in plaats daarvan ook open kunnen zijn, het eventueel kunnen onderzoeken en blij te zijn met deze wereldontdekking.
Lees de recente resultaten van de BioStabil 2000. Ik beloof u elke dag een of twee actuele bedankbrieven toe te zenden tot het moment dat u hem ook draagt en zegt “Meneer Santanera sorry, u heeft gelijk!”.

Met vriendelijke groet,
Magnetomineraaltherapeut
Bruno Santanera

Gast

Nogmaals!

Als je een brief naar de heer Santanera opstuurt krijg je het volgende antwoord.
In mijn brief vroeg ik hem om een aantal niet begrijpelijke zaken nader uiteen te zetten

Geachte heer,

Naar aanleiding van uw e-mail bericht over de BioStabil 2000 de volgende reactie.
Ik vraag mij af wat voor belang u erbij heeft om als een mol blind en bovendien negatief te reageren, zonder een flauwe notie te hebben van mijn werk en de opvallende resultaten. Wat wilt u daarmee bereiken? Duizenden mensen heb ik met veel succes kunnen helpen, wilt u door uw kortzichtig karakter, onwetendheid, jaloezie, indoctrinatie en discriminatie, duizenden anderen deze mogelijkheid ontzeggen en hun de vreugde ontnemen?
U had in plaats daarvan ook open kunnen zijn, het eventueel kunnen onderzoeken en blij te zijn met deze wereldontdekking.
Lees de recente resultaten van de BioStabil 2000. Ik beloof u elke dag een of twee actuele bedankbrieven toe te zenden tot het moment dat u hem ook draagt en zegt “Meneer Santanera sorry, u heeft gelijk!”.

Met vriendelijke groet,
Magnetomineraaltherapeut
Bruno Santanera

Tja, als je deze persoon nog serieus moet nemen.............

Gast

Ik heb dan ook dat het duidelijke antwoord van de heer Santanera u eindelijk doet inzien dat de biostabil wel werkt. Hij zend u immers niet voor niets een of twee bedankbrieven per dag van tevreden mensen !!! :!:

Gast

Ik heb dan ook dat het duidelijke antwoord van de heer Santanera u eindelijk doet inzien dat de biostabil wel werkt. Hij zend u immers niet voor niets een of twee bedankbrieven per dag van tevreden mensen !!!

Neen, de heer Santanera kan mij nooit en te nimmer overtuigen dat de BioStabil werkt.
De reactie van de heer Santanera is overigens ook ronduit ordinair en beneden alle peil:
(door uw kortzichtig karakter, onwetendheid, jaloezie, indoctrinatie en discriminatie)
En die zogenaamde testimonials daar geloof ik ook niet in. Die berg enveloppen op zijn kantoor laat ie door zijn eigen bedrijfje maken. Zie http://www.grafischgezien.nl/gg042000/pag09.htm

The Wizard

Ongelezen bericht door The Wizard »

De topic starter wist te melden: Biostabil 2000 werkt wel!

Hij of zij heeft gelijk: het ding werkt. In het bijzonder voor de bankrekening van de producent / distributeur.

:shock:

Gast

Reclame van Bruno Santanera voor BioStabil 2000 in strijd met Reclame Code
De Reclame Code Commissie ontving opnieuw klachten over televisiereclame voor de BioStabil 2000. Deze ketting met hanger wordt aangeprezen als “een prachtig draaibaar sieraad met bijzondere therapeutische eigenschappen” .

De Commissie heeft de reclame misleidend bevonden en in hoger beroep heeft het College van Beroep dit oordeel bevestigd. Waar met name geen resultaten zijn overgelegd van (wetenschappelijk) onderzoek met betrekking tot de werking van de BioStabil acht het College de reclame misleidend ten aanzien van de eigenschappen en de doelmatigheid van de BioStabil 2000. In het bijzonder is niet aangetoond dat de hanger door zijn magnetische werking automatisch de juiste positie in zou nemen op het lichaam, waardoor het lichaam zich ontspant en beter in balans raakt.

Ook in hoger beroep is niet komen vast te staan dat de mededelingen van de arts Martina, zoals bijvoorbeeld “dat er een categorie mensen bestaat die niet zal kunnen genezen zonder magneten”op waarheid berusten en in overeenstemming zijn met algemeen aanvaarde wetenschappelijke inzichten. Derhalve is de uiting in strijd met artikel 8 van de Nederlandse Reclame Code (NRC).

Tenslotte heeft de adverteerder niet weersproken dat “de thymus”op volwassen leeftijd niet meer functioneel is. Gelet hierop en nu door de arts Martina wordt gezegd dat de hanger moet worden gedragen ter hoogte van de “streek van de zwezerik, de thymus”, ofwel “een enorm belangrijk orgaan voor het immuunsysteem”, wordt een vakterm gebruikt die er kennelijk op gericht is om op misleidende wijze het bestaan van niet aanwezige hoedanigheden van de BioStabil 2000 te suggereren. Daarom is de reclame ook in strijd met artikel 9 NRC.
Kenmerk: Dossiers 1336B/04.0314B en 1336A/04.0314A en 1336C/04.0314C d.d. 17 maart 2005
http://www.reclamecode.nl/index2.html

Gast

Kijk de biostabil werkt prima, voor dat heerschap Santanera wel te verstaan. Lachend incasseert hij duizenden euro's van goedgelovige sukkels.

Gast

Ik keek vanavond naar het televisie programma van Froger / Gordon / en Joling. Ik zag eventjes Tineke de Nooij voorbijflitsen. Mijn god wat is die opgeblazen. De biostabil droeg ze natuurlijk niet.

Gast

Jawel, tineke verdient vast genoeg aan die biostabiltroep, ze (vr)eet er goed van!!!

irke

Ongelezen bericht door irke »

het zit tussen je oren de biostabiel maakt je geestelijk wat sterker zie het als een placebo, dat werkt nu eenmaal.

Gast

Doe je net als of je 'm hebt, echte placebo dan, lukt t vast ook mee!!! :shock:

Gast

Oh ja ik ben tineke de takketrol en bij ij werkt de biodebiel ook heel goed. ik heb in een keer 10 vingers

Gast

Het ding werkt echt en zelfs zonder onkosten. Ik voelde me wat deprie en kwam surfend op dit topic terecht. Sommige reacties zijn zo geinig, ik kon weer lachen.

Dank u Bruno voor De Bistabiel.

acjzr1

Ongelezen bericht door acjzr1 »

Het is wel erg stil geworden op dit topic nu men zich moet aanmelden en niet meer anoniem mensen kan afzeiken.Jammer hoor... 8)

His26

Ongelezen bericht door His26 »

@ Stief
Ik ben het compleet met je eens!
Je had het niet beter kunnen verwoorden.
Ik zie de reclame nog dikwijls voorbij komen overdag(er is ook weing anders op tv..) en idd die mensen zijn allemaal reuze positief en dat mogen ze ook zijn, maar als je kijkt naar het slag mensen(sorry dat ik het zo verwoord) die zo'n ketting draagt, ik bedoel, het zijn voornamelijk oude mensen, met allemaal dezelfde ouderdomskwaaltjes, dan snap ik het ook wel. Die interesseert het toch niet waar zo'n ketting vandaan komt, wat de werkende bestanddelen zijn( eigenlijk net zo min als ze dat ze belangstelling hebben voor internet of andere technische hoogstandjes). Voor hen is het alleen maar van belang dat zo'n ding werkt, wat het dus blijkbaar doet in de meeste gevallen. Wat gewoon erg triest is, is dat een italiaanse geldwolf al hun spaarcentjes uit de kistjes klopt.
De werking van zo'n magnetische armband is overigens wel bewezen dus waarom niet een dergelijk onderzoek met de biostabil? Wat mij betreft mag hij best verkocht blijven worden, maar dan voor zo'n 70 euro minder en Bruno(die mij doet denken aan Penquin van Batman) die moet gewoon z'n snavel houden

Lourens

Ongelezen bericht door Lourens »

Eerst werd beweerd dat er magische aarde uit Afrika in de Biostabiel zat. Doorzagen in Radar van het ding bewees dat er alleen maar een goedkoop magneetje in zat. Tineke zegt nu opeens in de reclame: "Er wordt wel eens beweerd dat er geen echte magneet in de Biostabiel zou zitten?" Antwoord: "Er zit wel degelijk een echte magneet in". Hoezo de zaken omdraaien??? Lijkt me duidelijk, de boel wordt dus gewoon besodemieterd. Wie er nu nog in gelooft is toch wel erg naïef. De Biostabiel verdient volgens mij een plaatsje in het programma Opgelicht.

mlmangel
Contacteer:

Ongelezen bericht door mlmangel »

Ach, die biostabiel, pure oplichting, dat is toch duidelijk. Ga maar eens kijken op onderstaande site: http://www.angelfire.com/planet/mlmpage/magnetism.html

acjzr1

Ongelezen bericht door acjzr1 »

Beste Topic Starter,
Het is wetenschappelijk aangetoond dat placebo's kunnen werken.
Het idee dat iets werkt kan genoeg invloed hebben op symptomen om er voor te zorgen dat deze minder worden of zelfs verdwijnen.
De biostabiel is een placebo.Er zit niets in wat enige invloed kan hebben op de gezondheid of wat genezend of symptomen verminderend is. Het is het geloof in de werking die resultaat oplevert.
Ik heb dus niets tegen de mensen die het ding kopen.Laat ze er blij mee zijn.De verkopers zijn gewoon oplichters!Geen een bewering of belofte over de biostabiel klopt! :evil:

Kyle

Ongelezen bericht door Kyle »

pure oplichting

paar groningers uit de buurt opgetrommeld om tegen een premie te vertellen hoe geweldig het is vooor hun kwalen, het is gewoon slimme marketing, de enige die er ryk van word is die Italiaan en zijn knechtje Tiiiiineke. Ik heb last van 'vervelende benen'zegt een vrouw en nu niet meer. ik wsit niet dat vervelende benen ene ziekt is. hahah, wat een onzin allemaal. bschermt me tegen straling van computers. hahaha nog grappiger dat het hele gezin er last van heeft dezelfde kwaal.
mensen, trap niet in die Tell Sell praatjes en koop een echte hanger voor de sier maar niet om je zogenaamd te genezen.

ZE VERKOPEN JE EEN DROOM!!! die niet werkt!!

Gesloten