LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Biostabil 2000 werkt wel!

Heb jij een uitgesproken mening over de gezondheidszorg? Ventileer hier jouw mening.
sergeP

Re: Biostabil 2000 werkt wel!

Ongelezen bericht door sergeP »

Het is niet leuk te horen dat de stabiele bio niet meer op de TV mag verschijnen want ik heb er zo ontzettend veel baat bij dat het mij zelfs niet meer uitmaakt wat de medemens van mij denkt. Sinds ik de bio draag ben ik in 1 klap van de anti depressiva af en slik geen pijnstillers meer omdat de magneet het stabiliseerd en daar komt nog is bij dat ik ook van mijn rugklachten af ben en weer normaal kan lopen, ik viel altijd om maar het lijkt alsof de positieve zwaartekracht tezamen met de negatieve kracht mij in evenwicht houden.
Ik sluit me aan met die man achter de stapel hout die met oprechte tranen in zijn ogen zijn eerlijke verhaal doet en het zonder bio nooit gered had. Ook dat jonge meisje (wat er beter uit ziet dan de kinderen van deze tijd) heeft al snel door dat andere kinderen van haar leeftijd meer last hebben van een negatieve straling op onze weerstand.

rene117

Ongelezen bericht door rene117 »

tja er zijn mensen die er blijfen intrapen met die zooi
geloof me maar het werkt voor geen meter heb er zel ook een gehad en die lig nu in de prulle bak
wat een op lichting zeg

BioPieter

Ongelezen bericht door BioPieter »

Beste mensen,
Ik ga echt eerlijk zijn uit de grond van mn hard en zweer het op koppen van alle hollanders..

BIOSTABIL WERKT!
Ik had vroeger een ziekte waar erg met gelachen werd, er liep steeds bij stress situaties diarree uit mijn neus en oren.. dankzij de biostabil heb ik dit probleem niet meer!

En andere plaag was dat ik altijd soorten schimmels wou opeten en tenen wou likken van onbekenden steeds als ik in contact kwam met gebruikers van de biostabil, dit probleem heeft zich ook verholpen, Dank je dokter Jamaha die door dit prachtig product!!!!

PS: mijn moeder gebruikt het ook en krijgt geen haargroei op haar geepileerde penis meer!

mvg, jullie vriend,

Pieter

jiping

Ongelezen bericht door jiping »

Eerst werd beweerd dat er magische aarde uit Afrika in de Biostabiel zat. Doorzagen in Radar van het ding bewees dat er alleen maar een goedkoop magneetje in zat. Tineke zegt nu opeens in de reclame: "Er wordt wel eens beweerd dat er geen echte magneet in de Biostabiel zou zitten?" Antwoord: "Er zit wel degelijk een echte magneet in".
Precies!
waar is de magnetisch geladen aarde die enkel in afrika gevonden wordt gebleven.
Is inderdaad opeens verandert in "er zit wél een echte magneet in"
terwijl toen verteld werd dat er dus absoluut géén magneet in zat maar speciale aarde.

En waar is "docter" Martina gebleven?

tinne

Ongelezen bericht door tinne »

Biopieter, wil je ajb niet op mijn hoofd zweren? (zweer het op koppen van alle hollanders..)

doe dan alle hollanders, min 1..........

Mvrgr. Tinne

bodejosm43

Ongelezen bericht door bodejosm43 »

Die is in zijn eigen verkoop-praatje getrapt, heeft een bio-dinges aangeschaft, en mag van tineke nu niet meer meedoen, omdat hij erachter gekomen is dat het bedrog is.

Tineke toch, wat val je met je negen vingers toch weer door de mand. Schaam jij je niet?

jiping

Ongelezen bericht door jiping »

Wat is er trouwens bio aan de bio-stabiel?

biologisch geteelde magneten, vegetarisch goud (goldplate)?

Dirkie

Ongelezen bericht door Dirkie »

waar is de magnetisch geladen aarde die enkel in afrika gevonden wordt gebleven.
Dankzij het succes van de Biostabiel is alle magnetische aarde op en zijn ze overgestapt op gewone magneten :lol:

physe

Ongelezen bericht door physe »

om de biostabil in perspectief te plaatsen is het mischien wel aardig om te vermelden dat dit weer één van de uitingen is van het vitalisme. dat was een stroming in de wetenschap die leerde dat het leven zich onderscheidde van al het andere door een bovennatuurlijke kracht, de vis vitalis. al eeuwen beweren allerlei lieden dat ze die kracht hebben gevonden en kwakzalvers dat ze die kracht beheersen en u op die manier (voor geld) kunnen genezen.
het duurde tot in de 19e eeuw voor het vitalisme verdween uit de wetenschap.
kijk eens op wikipedia bij luigi galvani, hij geloofde in de vis vitalis. bedenk dat elektriciteit en magnetisme uit dezelfde fundamentele kracht voortkomen. in de engelse versie staat een leuke verwijzing naar mary shelley en haar verhaal 'frankenstein'.
kijk ook eens bij vitalisme. op wikipedia staat bij 'biostabil 2000' nog een link naar skepsis, erg interessant.
ureum en friedrich woehler zijn ook goede links.

heel veel alternatieve geneeswijzen en new age gaat terug op terug op de vis vitalis.
volgens mij wordt je veel gezonder van elke dag een compliment of een knuffel en dat is veel goedkoper!

magnetico

Ongelezen bericht door magnetico »

Dr. Roy is tegenwoordig prominent aanwezig in het programma:
"Ik ben in balans"
Daarin wordt de kijker aanbevolen power-smsjes (€1,60) te sturen om vervolgens een power-smsje van Dr. Roy te ontvangen. Dr. Roy gelooft ook in engelen. Dus je kunt ook een engel-smsje zenden om vervolgens weer een smsje van een engel te ontvangen. Voorts maakt ie reclame voor zijn cd-s, powerdrankjes waarvan hij beweert dat 50% van mensen die lijden aan chronische klachten daarvan genezen. En nog veel meer van dit soort kotsmisselijkmakende onzin. Volgens mij weer iets voor RADAR om het te onderzoeken net zoals de Biostabil2000. Gelukkig is de reclame van de Biostabil2000 opnieuw verboden door de Reclame Code Commissie (06-06-2007)

Gegroet,
Han de Lau

acjzr1

Ongelezen bericht door acjzr1 »

Weet je wat echt werkt?
Gewoon voor een aanstormende trein gaan staan.
Dan ben je in een klap van al je klachten af en het kost je niets.
De enige mensen waarbij de biostabiel werkt zijn de mensen die heilig geloven in de werking van het ding.
Het werkt dus net zo goed als een placebo.
Iedereen die beweert dat het ding werkt heeft dus geen gewone arts nodig,maar een psychiater. 8)

Dirkie

Ongelezen bericht door Dirkie »

Weet je wat echt werkt?
Gewoon voor een aanstormende trein gaan staan.
Een volkomen zinloze en gevaarlijke opmerking. Heb je rekening gehouden met de gevolgen voor de machinist, die op deze wijze iemand dood rijdt, er helemaal niets aan kan doen en waarschijnlijk met een trauma achterblijft.

acjzr1

Ongelezen bericht door acjzr1 »

@ Dirkie,
Heb je wel eens gehoord van "sarcasme" ?
Mijn opmerking was namelijk zo bedoeld,sarcastisch dus.
Of de biostabiel werkt of niet is puur afhankelijk van hoezeer men gelooft in de werking van het ding.
De meeste mensen zullen mijn berichtje wel begrepen hebben. 8)

mlmangel
Contacteer:

Ongelezen bericht door mlmangel »

Kritische informatie betreffende magnetisme kan je vinden via: http://www.angelfire.com/planet/mlmpage/magnetism.html

Johannes44

Ongelezen bericht door Johannes44 »

De Biostabo lwerkt tussen de oren, maar medisch doet het absoluut niets. Dat lijkt me duidelijk!
Als je erin geloven wil is dat prima, klaar! Ik geloof echter niet in kwakzalverij.

cascoine1

Ongelezen bericht door cascoine1 »

ja zal toch GEK zijn ,als je n biostabiel hebt aangeschaft,dat je n kat in de zak hebt gekocht.

nee,dan kan je beter zeggen dat ie werkt.
:lol:

jeroentje271

Ongelezen bericht door jeroentje271 »

Romano Springer heeft gewoon een goede wip gemaakt met zijn vrouw.

Gevolgen.

Zijn vrouw is alle spanningen kwijt.

Hij is weer vrolijk.

TravelCh

Ongelezen bericht door TravelCh »

Leuk om voor je werk naar China af te reizen voor grote order voor Ferrit magneten.
Kom ik in de fabriek en zie je nog eens wat als je wordt rondgeleid.
Provincie Zhejiang en wat ziet mijn oog:
in de fabriek zie ik dat waardeloze ding voorbij komen.Leuk machientje die de plaat eromheen perst.Is gewoon een zwak magneetje en kun je bij de blokker zo halen voor EU1,19 5 stuks om op de koelkastdeur dingen vast te plakken..... :lol:
Die Zairese aarde:Wat een onzin.
Als ik wou kon ik ze er zo bij bestellen en heb er 4 mee naar huis gekregen.Ook een mislukte. Mensen willen gewoon belazerd worden.......Heb toch even 480 Euro mee nar huis gekregen!
Meneer santanera is ook in de fabriek geweest in het verleden en zat voortdurend te zeuren over de hoge inkoopprijs en dat er wat verdiend moest worden:!:

Inkoop prijs zo rond de US 0,95 p/st. FOB Schiphol in de buik van China Airlines (die met de bloem op de staartvleugel) naast onze zending magneten die WEL nuttig toegepast worden.Bah....

Gesloten