LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Biostabil 2000 werkt wel!

Heb jij een uitgesproken mening over de gezondheidszorg? Ventileer hier jouw mening.
Romano_Springer

Biostabil 2000 werkt wel!

Ongelezen bericht door Romano_Springer »

Nou beste RADAR mensen ik ben het niet met jullie eens. Ik heb vorig jaar samen met mijn vrouw een Biostabil gekocht en wij voelen er sinds dien beter onder. Ik had nogal last van depressiviteit en dat is nu over. Ook mijn vrouw had last van spanningen in haar lichaam en die zijn nu weg. Wij gaan wie flierefluitend door het leven.

In de uitzending worden alle kopers van de Biostabil afdgeschildert als debiel en hopeloos. Dat is dus helemaal niet het geval. Zoals vaker bekijkt RADAR het maar weer van 1 kant.

Jammer hoor om dit zo zwart te maken waar toch heel veel mensen plezier van hebben.

Zijn er nog meer mensen die positieve ervaringen hebben?

Gast

Re: Biostabil 2000 werkt wel!

Ongelezen bericht door Gast »

ikben het met de vorige reactie eens.De mensen die er 1 hebben worden niet gehoord :twisted:

Gast

Re: Biostabil 2000 werkt wel!

Ongelezen bericht door Gast »

Nou Romano , ik vond dat TROS jullie helemaal niet als debiel heeft afgeschilderd. Ze lieten de conclusie van hun bevindingen aan de kijker over. En als uw conclusie is dat u als debiel en hopeloos wordt beschouwd.......wie ben ik dan om dat tegen te spreken :wink:

Gast

Re: Biostabil 2000 werkt wel!

Ongelezen bericht door Gast »

Nou soory hoor maar hier geld toch : You got the right to remain silence , Everything you say can and will be used against you.
Dat je depressive gevoelens weg zijn komt allen doordat je er zo sterk in geloofd dat het als een placebo werkt. :twisted: :roll: :lol:

herrie

Re: Biostabil 2000 werkt wel!

Ongelezen bericht door herrie »

Ik vind dat Radar en vele andere "deskundigen" deze vorm van genezing alleen maar afkraken, terwijl ik in het programma niet
één persoon aan het woord heb gezien die wel baat bij de ketting
heeft terwijl er genoeg van deze mensen hier in nederland rondlopen
buiten de "reclameburen" om uit het spotje van biostabiel. :o :lol:

Iggy

Re: Biostabil 2000 werkt wel!

Ongelezen bericht door Iggy »

Ik zou een ieder willen verzoeken respect voor andermans mening te hebben.
Ik was er heilig van overtuigd dat een bio stabil onzin was, toch kon ik mijn nieuwsgierheid niet bedwingen en kocht er een.
Of het nu nep is of niet, ik ben wel klachtenvrij, ik heb geen last meer van bepaalde klachten waar ik elke maand dubbel van de pijn mee op de bank lag.
Als dit dus een placebo effect is, dan vind ik dat prima, zolang mijn pijn maar weg is.[[/quote]

JH
Berichten: 2919
Lid geworden op: 30 aug 2003 14:37

Re: Biostabil 2000 werkt wel!

Ongelezen bericht door JH »

met alle respect voor je mening maar je geld ben je kwijt !
:lol:

VL

Re: Biostabil 2000 werkt wel!

Ongelezen bericht door VL »

Nu Iggy, houwen zo. Hoef je ook niet meer naar de dokter en de apotheek! Als iedereen nu zo,n bandje koopt en gebruikt, kan mijn premie omlaag! :cry:

iggy

Re: Biostabil 2000 werkt wel!

Ongelezen bericht door iggy »

Heb jij wel naar Radar gekeken 8) het is een ketting en geen bandje :shock:

VL

Re: Biostabil 2000 werkt wel!

Ongelezen bericht door VL »

Weet ik WEL :lol: En jazeker heb ik gekeken naar die oplichterij. :wink:

JH
Berichten: 2919
Lid geworden op: 30 aug 2003 14:37

Re: Biostabil 2000 werkt wel!

Ongelezen bericht door JH »

En ondertussen maar denken dat wij in Nederland een beschaafd en intelligent volk zijn. We laten ons gewoon belazeren en we geven er nog geld aan uit ook !
LEVE DE DOMHEID !!!!!!!!!!

Braineraser

Re: Biostabil 2000 werkt wel!

Ongelezen bericht door Braineraser »

We kunnen er lang en breed over praten, maar we zagen toch allemaal de lichaamstaal van dhr. Santanera en dat sprak voor zich. Hij heeft op meerdere punten niet de waarheid gesproken en probeerde er gewoon omheen te draaien. Daarbij is het artikel ook erg prijzig.
Of het wel of niet werkt, wil ik dan maar neutraal laten in deze.

In ieder geval koop ik hem niet.

mvg. Michel

JH
Berichten: 2919
Lid geworden op: 30 aug 2003 14:37

Re: Biostabil 2000 werkt wel!

Ongelezen bericht door JH »

De bioinstabiel is net zo betrouwbaar als glaasje draaien.
Voor je het weet ga je op tineke de nooy lijken :lol:

Niels

Re: Biostabil 2000 werkt wel!

Ongelezen bericht door Niels »

Hoe is het mogelijk dat je na het zien van deze uitzending en de verklaring van Santanera je nog steeds blijft beweren dat je lichamelijk baat hebt bij z'n hangertje. Het was toch duidelijk dat je net zo goed de magneet uit een speakerboxje om je nek kan hangen...? Sommige mensen willen gewoon belazerd worden.... :cry:

Wubbo

Re: Biostabil 2000 werkt wel!

Ongelezen bericht door Wubbo »

Geachte Romano. Ik hoop dat je je in je leven nog vaak laat oplichten. Ik schaar jou onder de zelfde groep mensen als geloofsfanaten die maar blijven beweren dat de aarde 7000 jaar oud is ook al is het tegendeel al lang bewezen. Hoeveel bewijs heb je nog nodig om te geloven dat dit nep is? En dan nog, als je magnetisme nog gelooft, koop dan een koptelefoon. Is goedkoper, je hebt meteen 2 magneten EN een koptelefoon!!

Dodo

Re: Biostabil 2000 werkt wel!

Ongelezen bericht door Dodo »

Als dat ding dan maar voor een paar euro gemaakt kan worden, waarom wordt die dan niet met een gewone winstmarge verkocht. De enige "toegevoegde waarde" die Santanero meent aan te tonen is dat het werkt ( de vele reacties die die heeft gekregen ). Als mensen dan zo graag in een placebo willen geloven, waarom kopen ze dan niet iets van 5 euro ofzo. Of is de hoge prijs voor hun een waarborg dat het werkt.....?

BuG2FiX
Berichten: 10
Lid geworden op: 21 nov 2003 12:08

Re: Biostabil 2000 werkt wel!

Ongelezen bericht door BuG2FiX »

wist u overigens dat de 'gouden' variant (die veel duurder is) niet meer is dan een VERGULD zilveren exemplaar... als dat geen oplichting/misleiding is weet ik het niet meer.

ook het verhaal over de 'aarde' moet mensen toch wakker schudden! kom op, die kerel zit gewoon uit z'n nek te kwatsen en komt aanzetten met een hangertje vol potaarde. blijkt dat in de 'originele' hanger gewoon een magneet zit.

Ook de reden waarom hij al die enveloppen zo had opgestapeld is mij volkomen ontgaan. ook waar de brieven dan zijn die er bij horen. Maar het toppunt was wel dat hij het ging 'verklaren' dmv een kinderencyclopedie met plaatjes over neurale spanningen en een boekje waar uitgelegd wordt hoe magneten werken.. tssss

anneke drent

Re: Biostabil 2000 werkt wel!

Ongelezen bericht door anneke drent »

hallo,ik heb sinds 3 weken een biostabiel en het werkt echt .sinds mijn jeugd heb ik psoriasis .Heb sindsdien alle medische en alternatieve mogelijkheden doorlopen.Resultaat niets.Verlichting van de jeuk,dat wel. Maar nooit schoon. Sinds ik mijn biostabiel heb zijn er al enkele plekken helemaal weg :lol: Als ik helemaal vrij van psorias ben meld ik het zeker.
:lol: groetjes van een tevreden biostabieldraagster[/b]

koll

Re: Biostabil 2000 werkt wel!

Ongelezen bericht door koll »

ik vind het niet normaal heb zelf een biostabiel en hij werkt prima voel me beter en slaap beter allemaal onzin groetjes een tevreden klant :D :o :lol: [/quote]

Blaf...

Re: Biostabil 2000 werkt wel!

Ongelezen bericht door Blaf... »

En nu :!:


RADAR LOVE

Gesloten