LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] celltonecreme van tellsel
celltonecreme van tellsel
Wie heeft ervaring met celltone creme van Tellsel wat gebasseerd is op slakkenslijn (slakken kunnen zichzelf herstellen). Ik hoor het graag!
Re: celltonecreme van tellsel
jannie 16.
Valt er wat aan je herstellen dan dat je die creme
wilt hebben?
Wees toch wijzer met die Telsel producten.
Heb zelf die creme gebruikt op cellen. Telefoon
cellen wel te verstaan en die zijn allemaal verdwenen
Valt er wat aan je herstellen dan dat je die creme
wilt hebben?
Wees toch wijzer met die Telsel producten.
Heb zelf die creme gebruikt op cellen. Telefoon
cellen wel te verstaan en die zijn allemaal verdwenen
Laatst gewijzigd door jrabel op 18 nov 2008 17:15, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Deze tekst vond ik in het boek "De Kleine Dokter" van A. Vogel.
Of de gelei van Celltone ook zo bereid wordt, weet ik niet, maar het zou mij niets verbazen.
Siroop van rode slakken
De bereiding is eenvoudig, u legt rode bosslakken in lagen op elkaar in een glas. Daarover strooit u een laag suiker en dan weer een laag slakken enz. De hoeveelheid suiker moet minstens overeenkomen met het gewicht van de slakken of liever zelfs nog wat meer. De suiker lost de slakken vrijwel geheel op. De dag daarop wordt het geheel gezeefd.
Waarschijnlijk wordt er in het geval van Celltone iets anders dan suiker gebruikt.
Of de gelei van Celltone ook zo bereid wordt, weet ik niet, maar het zou mij niets verbazen.
Siroop van rode slakken
De bereiding is eenvoudig, u legt rode bosslakken in lagen op elkaar in een glas. Daarover strooit u een laag suiker en dan weer een laag slakken enz. De hoeveelheid suiker moet minstens overeenkomen met het gewicht van de slakken of liever zelfs nog wat meer. De suiker lost de slakken vrijwel geheel op. De dag daarop wordt het geheel gezeefd.
Waarschijnlijk wordt er in het geval van Celltone iets anders dan suiker gebruikt.
Zou iemand de exacte ingrediënten en hun concentraties kunnen doorgeven van het middel Celltone? Ik ben hier heel benieuwd naar vanwege een opdracht voor school.
Alvast bedankt.
Groeten Juul
Alvast bedankt.
Groeten Juul
Volgens mij moet je wel wanhopig zijn wil je die creme gaan gebruiken.
2 slakken door het beeld, potje creme ernaast, wauwelverhaal en ja hoor toch weer iemand die er in trapt!!!
2 slakken door het beeld, potje creme ernaast, wauwelverhaal en ja hoor toch weer iemand die er in trapt!!!
-
En dat zeg jij. Jij die mensen doorverwijst naar de drogisterij voor een Vogel product.eeliane
Geplaatst op 22 Feb 2007 20:21 door eeliane
Volgens mij moet je wel wanhopig zijn wil je die creme gaan gebruiken.
2 slakken door het beeld, potje creme ernaast, wauwelverhaal en ja hoor toch weer iemand die er in trapt!!! Rolling Eyes
Als doktersassistente zou ik me toch maar eens wat professineler opstellen!
-
Luister,
Als TellSell iets zegt dan wordt er maar een (vaak niet eens) halve waarheid gezegd.
Niet alleen slakken kennen dit kunstje van regeneratie want ook mosselen,zeesterren, hagedissen en zelfs wij mensen kennen dit kunstje van nature.
Ware dit niet zo dan zouden mens en dier al snel met grote open wonden rondlopen (of erger).
Veroudering bij de mens kan alleen verholpen worden met plamuren en schilderen. En hoe ouder men wordt hoe meer plamuur.
Dacht u nou echt dat als, ik zeg duidelijk als.... dit product zou werken de geneesmiddelen industrie daar allang zou zijn ingesprongen en patenten voor veel geld opgekocht.
Dat dit soort middelen in het alternatieve circuit ronddoolt en aangeprezen wordt toch als dat wondermiddel moet toch bellen doen rinkelen?
Grootvader
Als TellSell iets zegt dan wordt er maar een (vaak niet eens) halve waarheid gezegd.
Niet alleen slakken kennen dit kunstje van regeneratie want ook mosselen,zeesterren, hagedissen en zelfs wij mensen kennen dit kunstje van nature.
Ware dit niet zo dan zouden mens en dier al snel met grote open wonden rondlopen (of erger).
Veroudering bij de mens kan alleen verholpen worden met plamuren en schilderen. En hoe ouder men wordt hoe meer plamuur.
Dacht u nou echt dat als, ik zeg duidelijk als.... dit product zou werken de geneesmiddelen industrie daar allang zou zijn ingesprongen en patenten voor veel geld opgekocht.
Dat dit soort middelen in het alternatieve circuit ronddoolt en aangeprezen wordt toch als dat wondermiddel moet toch bellen doen rinkelen?
Grootvader
Tututtut Linda, meid , alweer bedankt voor je zeer waardevolle tip op dit forum. Meid jij kan er wat van...
Welke doktersassistente bedoel je eigenlijk, ik zie haar niet
en ohja Vogel produkten brrrr...
Welke doktersassistente bedoel je eigenlijk, ik zie haar niet
-
Is dit een zinvolle reactie?eeliane
Geplaatst op 24 Feb 2007 22:23 door eeliane
Tututtut Linda, meid , alweer bedankt voor je zeer waardevolle tip op dit forum. Meid jij kan er wat van...
Welke doktersassistente bedoel je eigenlijk, ik zie haar niet Laughing Laughing Laughing
@Linda en eeliane:
kuubje zand + beetje water, hebben jullie een heus modderbad om elkaar te bevechten.
Wij kijken wel toe...
kuubje zand + beetje water, hebben jullie een heus modderbad om elkaar te bevechten.
Wij kijken wel toe...
-
Als ze net als ik een verrukkellijk lichaam heeft ben ik er voor in!
Zou zeggen vreet je eigen op als je zo verrukelijk bentGeplaatst op 25 Feb 2007 23:29 door LindaLovelace
Als ze net als ik een verrukkellijk lichaam heeft ben ik er voor in!
ik heb last van striae. is er iemand die dit product daarvoor gebruikt? Ik vind het zo erg