Je kan dit niet zwart wit stellen omdat er teveel factoren zijn die een situatie beinvloeden.Tiidmasine schreef:Vindt u dat iemand onder behandeling is voor een psychische aandoening (GGZ) daarnaast en zonder enig nut langdurig met medicatie plat gespoten mag worden of lichamelijk mishandeld omdat er geen tijd voor de patient is zijn/haar psychische aandoening afdoende te behandelen ?
Daarnaast kunnen er gegronde reden zijn om iemand eerst tot rust te laten komen voordat er intensieve revalidatie plaatsvindt.
Iedere situatie,iedere persoon is anders.
Je maakt helemaal niets duidelijk,het enige wat je mij duidelijk hebt gemaakt is dat je iemand bent die alleen maar eigenwijs is en wil dat alles gaat zoals hij dat wil maar totaal geen idee heeft waarmee hij bezig is.Tiidmasine schreef:Ik denk dan alweer: "Waarom probeer ik het toch steeds weer om tegen beter weten in iets duidelijk proberen te maken waarover de meningen al vastgeankerd zijn..........."
Mensen die je willen helpen wijs je af omdat ze je niet napraten of gelijk geven.