Ok barman ik vind het prima. Mocht de WEN ooit nog met cijfers komen dan zullen we zien wie er gelijk heeft. Uiteraard gaat het daar niet om, het gaat er om dat ik op basis van beschikbare cijfers een inschatting maak. En wel de inschatting dat het aantal ECT behandelingen explosief stijgt. En dat kan absoluut niet volgens jou.
Dat anderen, bijvoorbeeld zorginstellingen en het NCRM éénzelfde inschatting maken op basis van de beschikbare cijfers doet er uiteraard ook niet toe. In feite is er naar alle waarschijnlijkheid sprake van een daling over de afgelopen decennia.
Uit deze grafiek blijkt dat er een daling is in het aantal ECT behandelingen (Bron: barman & kuklos 2013)
barman schreef:Nee. Die laten slechts zien dat het om een relatief geringe toename gaat en dat zelfs afname plaats vindt.
kuklos schreef:In feite is er naar alle waarschijnlijkheid sprake van een daling over de afgelopen decennia.
Je bent welkom om op het
forum van mijn website verder te discussiëren. Echter als je je dan zo onbeschoft tegenover forumgebruikers gaat gedragen als
hier krijg je een ban, of restrictie tot één enkel topic waar je berichten kunt plaatsen.