stop-ect schreef:De cijfers komen aardig overeen met de cijfers waarmee de WEN naar buiten is gekomen en welke in de NVvP richtlijn staan en tevens waarmee de toenmalige minister van VWS mee is gekomen in een reactie op Kamervragen met als doel ECT onder dwang te verbieden in Nederland.
Komen aardig overeen betekent dus zijn niet hetzelfde. Waarom je die cijfers dan niet geplaatst?
stop-ect schreef:Verder kun je mij er op aanvallen dat "ik" met exploraties kom en dat de cijfers van 2001-2006 ontbreken.
Zet dat alu hoedje eens af. Ik val je niet aan, ik lever kritiek. Als jij alle kritiek als een aanval ziet zit wellicht al een deel van het probleem. Zoals al gezegd oor barman, jij haalt de cijfers aan. En neemt er dus ook verantwoordelijkheid voor.
stop-ect schreef:En jij valt me alleen maar aan waar je eens mee moet ophouden?
Nee, barman levert kritiek, wat jij uitleg als een aanval en die je vervolgens probeert te verbieden.
stop-ect schreef:Nogmaals er is niets mis met die cijfers, ze kloppen aardig
Kloppen aardig = zijn dus niet correct. Maar goed, aangezien het een extrapolatie is kan jij dus de berekening geven en onderbouwen, want jij beweert dat ze aardig kloppen.
stop-ect schreef:En nogmaals het is niet mijn schuld dat er cijfers ontbreken. Ik kom met de cijfers die er liggen.
Dat is wel heel makkelijk. Jij komt met cijfers die voor het laatst gemeten zijn in 2000. Vervolgens 6 jaar niets en dan ineens een berekening (extrapolatie) die zeer hoog uitkomt. Waarop jij jouw stelling(en) baseert.