LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] diverse vragen zorgverzekering

Heb jij een uitgesproken mening over de gezondheidszorg? Ventileer hier jouw mening.
mondiaal

diverse vragen zorgverzekering

Ongelezen bericht door mondiaal »

Ik heb alles ingevuld bij de depender verzekeringshulp vervolgens komen dan de zoekresultaten. Ik zoek er 1 uit en ga naar details en dan naar dekkingsoverzicht. Nu is er steeds sprake van hoofdverzekering en aanvullende verzekering. Is hoofdverzekering de basisverzekering?
En hoe weet ik of mijn nieuwe verzekeringsmaatschappij een contract heeft met mijn tandarts, huisarts, apotheek, logopedist enz...
Stel dat ik een eigen risico neem is dit dan 1malig of voor ieder geval weer opnieuw?

NAK

Re: diverse vragen zorgverzekering

Ongelezen bericht door NAK »

Als het via de de Depender site niet duidelijk wordt ga dan eens naar de site van de maatschappij zelf.

Daar staat precies beschreven wat er vergoed wordt, wat de bijzonderheden zijn etc. etc.

Dat is namelijk veel makkelijker dan iemand via dit forum een antwoord laten geven.

Doe je best en succes.

mondiaal

Ongelezen bericht door mondiaal »

Sorry for asking. Ik ben al weg.

NAK

Ongelezen bericht door NAK »

Je hoeft niet weg te lopen.

Ik geef alleen maar aan dat het veel gemakkelijker voor je is om zelf op de site van de maatschappijen te kijken.
Daarmee voorkom je dat je door de bomen het bos niet meer ziet als je allemaal verschillende antwoorden krijgt.

Lieske1958

Ongelezen bericht door Lieske1958 »

Indeper kan dingen fout overnemen/vermelden.
Zij zijn natuurlijk niet aansprakelijk voor fouten op hun site.

Orienteer je en kijk vervolgens op de eigen site van de betreffende maatschappij.

Ik heb de Ziektenkostenhulp van TrosRadar bezocht en heb gemerkt dat zij voor alle maatschappijen van het zelfde lijst uitgaan.
DE meest voorkomende/gewenste aanvullende verzekeringen.

Wat ik aanvullend wil verzekeren komt dus in geen enkel overzicht voor.
Maar als ik bij een maatschappij op diens eigen site kijk vind ik veel meer info.

Succes met zoeken,

Lieske

Gesloten