LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] frauderende chirurg

Heb jij een uitgesproken mening over de gezondheidszorg? Ventileer hier jouw mening.
monic27

frauderende chirurg

Ongelezen bericht door monic27 »

Heeft iemand wel eens te maken gehad met een frauderende chirurg?
Ik moest in 2010 een complicatie operatie ondergaan die het gevolg was van een mislukte Gastric Bypass die ik in 2008 heb ondergaan. Dit kon alleen bij een (op dat moment) kundige chirurg in België, Brugge. Het geld voor deze operatie 6600 euro moest ik de dag van opname contant aan hem overhandigen. Op dat moment dacht ik dat het wel goed zou komen (verzekeraar was akkoord voor deze buitenlandse operatie en zou later het geld aan mij terugbetalen, operatie moest met spoed nl). Nu heb ik alleen een handgeschreven krabbel van deze (top)chirurg dat ik dat geld heb overhandigd. Maar ik krijg maar geen factuur. Sterker nog de hele operatie staat niet eens in de administratie van het ziekenhuis. Ik kan deze kosten dus niet aan mijn verzekeraar declareren. Ik ben nu al 2 jaar bezig om een officiële factuur/afrekening te krijgen. Het AZ Sint Jan te Brugge heeft een ombudsdienst, maar ook die reageren niet.
Wie weet wat ik kan doen tegen een arts die het geld in zijn eigen zak heeft gestoken?

kokka

Re: frauderende chirurg

Ongelezen bericht door kokka »

6000 euro is wel een koopje voor een operatie.
heb je een rechtsbijstandsverzekering?

Gesloten