| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] fysiotherapie behandeling WEL betaald, niet geweest..
fysiotherapie behandeling WEL betaald, niet geweest..
Ik ben er achter gekomen dat er een behandeling van een fysio is afgeschreven, maar ik ben er niet geweest, ik heb wel degelijk 2 dagen van te voren afgezegt maar volgens de therapeut heb ik te laat afgezegt , hoe kan ik nu mijn behandeling terug krijgen?
Ik kom er bij de therapeut niet uit en de zorgverzekering wil ook niet helpen..
Ik kom er bij de therapeut niet uit en de zorgverzekering wil ook niet helpen..
-
Mathilde D.
Re: fysiotherapie behandeling WEL betaald, niet geweest..
Heb je er wel aan gedacht dat 2 dagen van tevoren betekent dat dit meer dan 2x 24 uur van te voren is? Dus als de afspraak op donderdag 10:00 was, dan moet je vóór dinsdag 10:00 uur hebben afgezegd.
Mij lijkt dat de fysio ook een foutje kan maken. Bovendien hadden ze je moeten waarschuwen (vind ik persoonlijk) dat het niet op tijd werd afgezegd en dat ze het zouden gaan berekenen. Ik zou de fysio aanschrijven en zeggen dat je je geld terug wil hebben.
Mij lijkt dat de fysio ook een foutje kan maken. Bovendien hadden ze je moeten waarschuwen (vind ik persoonlijk) dat het niet op tijd werd afgezegd en dat ze het zouden gaan berekenen. Ik zou de fysio aanschrijven en zeggen dat je je geld terug wil hebben.
hoi,
ik had om half2 op maandag die afspraak en heb op vrijdag al afgezegt, om 2 uur had mijn vriend bij dezelfde fysio ook een afspraak en ook die heeft ze gewoon ingediend, we hebben zeker weten afgebeld!
Zij wil er niks van horen en blijft maar zeggen dat we te laat waren maar wanneer we hebben afgezegt dat weet ze niet. Ze had best wat kunnen inschikken, ik vind het een geldwolf, altijd zat ze te zeuren om dat ik meer fysio bij haar moest doen en dat ik mijn verzekering moest aanpassen naar 100% fysio alleen maar om dat ze er zelf beter van wordt.
De zorgverzekering wil ook niet hierin mee helpen het intereseerd hun blijkbaar niet zo merk ik.
Raar dan iemand anders dit ook heeft meegemaakt, ze kunnnen zo zonder dat je het weet een declaratie indienen!!
ik had om half2 op maandag die afspraak en heb op vrijdag al afgezegt, om 2 uur had mijn vriend bij dezelfde fysio ook een afspraak en ook die heeft ze gewoon ingediend, we hebben zeker weten afgebeld!
Zij wil er niks van horen en blijft maar zeggen dat we te laat waren maar wanneer we hebben afgezegt dat weet ze niet. Ze had best wat kunnen inschikken, ik vind het een geldwolf, altijd zat ze te zeuren om dat ik meer fysio bij haar moest doen en dat ik mijn verzekering moest aanpassen naar 100% fysio alleen maar om dat ze er zelf beter van wordt.
De zorgverzekering wil ook niet hierin mee helpen het intereseerd hun blijkbaar niet zo merk ik.
Raar dan iemand anders dit ook heeft meegemaakt, ze kunnnen zo zonder dat je het weet een declaratie indienen!!
Je zegt dus twee afspraken op vijdag af voor maandag en denk je dat het jou fysiotherapeut dan nog lukt om die tijd op te vullen?
Ik denk ook dat je wel een hele goede reden moet hebben om op vrijdag nog twee!! afspraken voor maandag af te zeggen.
Bij ons moet je trouwens twee werkdagen van te voren af zeggen!
Ik denk ook dat je wel een hele goede reden moet hebben om op vrijdag nog twee!! afspraken voor maandag af te zeggen.
Bij ons moet je trouwens twee werkdagen van te voren af zeggen!
je begrijpt het niet ik zeg mijn afspraak af en een vriend van me ook, we hebben vrijdag afgezegt dus is ruim op tijd! En of zij dan een ander kan krijgen is niet mijn probleem toch, ik heb afgezegt en ze heeft 27 euro gepikt, mocht ze wel weer 2 mensen hebben wat ik wel denk wat het is een drukke praktijk dan heeft ze in een uur 4 keer 27 euro dat is toch niet de bedoeling..
De reden heb ik ook ik heb bewijs elfs dat ik naar de pijnpoli moest voor een epidurale injectie in mijn nek ik stond op de wachtlijst en kreeg heel kort vrijdag dus te horen dat ik maandags moest komen, de fysio wilde mij van die injectie al afhouden omdat ze hoopte dat ik bij haar zou blijven lopen (inkomsten) maar dat deed ik niet daar was ze het niet mee eens..
Bel je zorgverzekeraar, die willen dit soort dingen graag wetem, de volgende keer moeten zij het betalen
-
Mathilde D.
Het kan zijn dat je 24 uur of 2x 24 uur van te voren moet afzeggen. En dat moeten dan misschien werkdagen zijn.
De regels over het afzeggen (bij deze fysio, maar ook bij andere zorgverleners en andere fysiotherapeuten) zou ik maar eens nagaan.
Het is best wel laat: immers die fysio moet de afspraak op maandag dan nog invullen. We; hadden ze de afzegging nooit mogen aannemen zonder te zeggen dat dit niet meer mogelijk was. Als ze dat niet gezegd hebben, mogen ze later ook geen kosten rekenen.
De regels over het afzeggen (bij deze fysio, maar ook bij andere zorgverleners en andere fysiotherapeuten) zou ik maar eens nagaan.
Het is best wel laat: immers die fysio moet de afspraak op maandag dan nog invullen. We; hadden ze de afzegging nooit mogen aannemen zonder te zeggen dat dit niet meer mogelijk was. Als ze dat niet gezegd hebben, mogen ze later ook geen kosten rekenen.