LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] genaaid door OHRA

Heb jij een uitgesproken mening over de gezondheidszorg? Ventileer hier jouw mening.
gordon

genaaid door OHRA

Ongelezen bericht door gordon »

:twisted: ik moest onlangs het ziekenhuis in voor een flinke operatie waarbij er grote delen van de huid zijn weggehaald.de huid die er weer voor terug is gekomen is van mijzelf door het van het bovenbeen te halen.alles is redelijk tot goed verlopen totdat ik vandaag 9-9-2010 een schrijven van OHRA heb mogen ontvangen waarin ze me vertellen dat ik bijna 4300,00 zelf mag gaan betalen omdat plastische chirurgie gezien word als schoonheidsbehandeling.ik ben dus aanvullend verzekerd om dit soort dingen te voorkomen alleen blijft OHRA erbij dat ik een machtiging had moeten aanvragen.ik vraag mezelf af bij hoeveel klanten van OHRA dit bekend is.mijn advies is dus lees zelfs de allerkleinste lettertjes en verzeker jezelf NOOIT bij OHRA. :twisted:

Mathilde D.

Re: genaaid door OHRA

Ongelezen bericht door Mathilde D. »

Gordon, Ga in ieder geval in beroep bij de SKGZ in Zeist. Eerst dien je daarvoor over een 'heroverweging" van Ohra te beschikken. Kijk op http://www.skgz.nl/ . Zoiets kan niet waar zijn! Het ziekenhuis heeft hier toch ook een rol in! Mathilde.

czmedewerker

Re: genaaid door OHRA

Ongelezen bericht door czmedewerker »

Goedemorgen,

Als OHRAmedewerker wil ik graag reageren op uw bericht. Wij verzoeken u vriendelijk contact met ons op te nemen via telefoonnummer 013 - 594 9580 zodat we uw klacht kunnen bespreken.

Met vriendelijke groet, OHRA

Gesloten