LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Geregistreerd in de administratie van het CAK, HELP!!!!

Heb jij een uitgesproken mening over de gezondheidszorg? Ventileer hier jouw mening.
siltjo

Geregistreerd in de administratie van het CAK, HELP!!!!

Ongelezen bericht door siltjo »

In februari van dit jaar ontving ik een brief van het CAK: ik en mijn gezin waren opgenomen in hun administratie (inclusief inkomensgegevens e.d., hoe komen ze eraan??), omdat ik zorg zou hebben ontvangen van Icare. Dit betrof 40 minuten in week 50 van het jaar 2006. Ik heb er gelijk achter aan gebeld en verduidelijking gevraagd: om welke zorg ging het? Er zou een verpleegkundige handeling zijn verricht. Omdat ik gezond ben en volgens mij geen zorg heb ontvangen, zou men navraag/terugrapportage vragen bij Icare om welke zorg en welke verrichte handeling het specifiek ging. Ik zou terug gebeld worden en mocht de acceptgiro, met hierop mijn eigen bijdrage voor deze verrichte handelingen nog even laten liggen.
Juni 2007: een herinnering voor het niet hebben betaald van de bijdrage. Nee, er was nog niets vernomen van Icare. Men zou er nogmaals vaart achter zetten.
Oktober 2007: weer een herinnering. Nee, men had nog geen terugrapportage ontvangen, men zou er weer achter aan gaan....
Vandaag 6 december 2007: een brief van het incassobureau of ik wel de acceptgiro incl administratiekosten wil voldoen binnen 8 dagen, anders komen er ook nog incassokosten voor mijn rekening :evil:
Heb weer contact gezocht, ja het was schandalig dat Icare nog steeds niet van zich had laten horen. Ja, men zou de betaling weer blokkeren en me verwijderen uit de administratie van het incassobureau.
Ik wacht weer 3 maanden af, zal er wel weer een incasso komen.
HELP, HOE KOM IK VAN DIT LOGGE ADMINISTRATIE ORGAAN AF. BEN NU NOG JONG, MAAR IK SNAP DAT OUDEREN DIE AFHANKELIJK ZIJN VAN ZORG VAAK OOK NIETS SNAPPEN VAN DE WERKWIJZE VAN HET CAK.
Of zou het toch aan Icare liggen?
In ieder geval: ik ben er de dupe van en vindt het heel vervelend.
Wat is aan te raden als vervolgstap richting het CAK????

flipvanderwaal

Re: Geregistreerd in de administratie van het CAK, HELP!!!!

Ongelezen bericht door flipvanderwaal »

Do I care?

kanovaarder

Re: Geregistreerd in de administratie van het CAK, HELP!!!!

Ongelezen bericht door kanovaarder »

CAK en semi-ambtenaren.

Een antwoordnummer bekend?
Dan een straattegel met bijgevoegde brief naar de directie CAK.
In dat soort gevallen heeft dit (soms) een eextra attentiewaarde.

Zelfs bij dat UPC schijnt dit te helpen.

Grootvader

Gesloten