Beste mensen,
Bijna drie jaar zat ik bij Tandartsenpraktijk Kralingen. Om het half jaar een nieuwe (niet NL-sprekende) tandarts uit Duitsland, altijd minimaal drie of vier gaatjes. Een wortelkanaalbehandeling is drie keer uitgevoerd, heb nog steeds last van die kies. Ruim 2 maanden geleden foto's gemaakt, blijkt dat ik ZES nieuwe gaatjes erbij heb! Bij een second opinion-tandarts via een vriend in Amsterdam krijg ik het advies van tandarts te veranderen ("Je hebt het niet van mij, maar ze doen goeie business met jou"). Lieve, lieve mensen, wie kan mij helpen aan een goede tandarts? Tot drie jaar geleden ben ik nooit bang geweest voor de tandartsstoel, nu tril ik al bij de gedachte eraan! Ik mag het ook niet meer uitstellen, want die gaatjes gaan niet uit zichzelf weg, maar ik weet niet meer welke tandarts ik kan vertrouwen?
Alvast bedankt!
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Goede tandarts Rotterdam? Help!
Re: Goede tandarts Rotterdam? Help!
Tandartspraktijk Zuiderterras is een goede tandarts. http://www.zuiderterras.nl/
Ze nemen de tijd en hebben de nieuwste apparatuur om bijvoorbeeld foto's of implantaten te maken.
Ik woon zelf in Voorburg maar kom speciaal naar Rotterdam rijden. Gelukkig kan je er goed parkeren. Voor Rotterdammers is het ook makkelijk om met het openbaar vervoer te komen.
Ik hoop dat je er iets aan hebt en veel succes!
Ze nemen de tijd en hebben de nieuwste apparatuur om bijvoorbeeld foto's of implantaten te maken.
Ik woon zelf in Voorburg maar kom speciaal naar Rotterdam rijden. Gelukkig kan je er goed parkeren. Voor Rotterdammers is het ook makkelijk om met het openbaar vervoer te komen.
Ik hoop dat je er iets aan hebt en veel succes!