Het Gouddelvers Gilde
Het was een prachtig déjà vu daar bij de uitzending van Kassa waar de hele fine fleur van de Nederlandse zorgverzekeraars stonden.
Vanachter een balie stonden ze het klootjes volk te woord.
Het begon meteen al goed met de vertegenwoordiger van Menzis wie ons sterk af rade om een restitutie polis te nemen met als argument, dat u eerst zelf de rekening moet betalen.
Nu weten wij, dat deze man gewoon stond te liegen en dat aan de werkelijke reden heel andere motieven ten grondslag liggen.
Waar hadden wij deze notoire leugenaar toch eerder gezien?
Bij het noemen van de naam van Boxel viel het muntje, die was in het vorige kabinet toch minister van grote steden beleid en iets overzee.
Deze min kukel hadden ze schijnbaar in het nieuwe kabinet niet meer nodig.
Ja en wat dan?
Dan ga toch bij het nieuwe gouddelvers gilde van Nederland werken de ,,Zorgverzekeraars”.
En zo kan het gebeuren, dat je voor een riant salaris van €600.000 in een televisie programma gewoon verder staat te liegen maar, dat was je in je vorige functie al gewend.
Nu begrijp ik ook het belang wat onze bewindslieden bij dit nieuwe zorgstelsel hebben.
Ze hebben zich al ingedekt voor een nieuwe baan, als bij de nieuwe verkiezingen dit kabinet wordt weggevaagd.
Ons rekenwonder Lagervorst hoeft zich ook geen zorgen te maken.
Zijn belofte, als het nieuwe zorgstelsel een fiasco wordt, dan treed ik af dienen wij met een heel groot korreltje zout te nemen.
Of hij blijft gewoon zitten en roept het ligt niet aan mij, maar aan het gepeupel wat dwars is gaan liggen.
Trouwens hij is in goed gezelschap van Blinkhorst, die heeft ook zoiets geroepen van ,,ik treed af als de liberalisering van de energiemarkt niet lukt’’.
De ijdeltuit weet ook wat liegen is.
Ik durf mij kop er onder te verwedden, dat Lagervorst een riante functie bij het Goud delvers gilde te wachten staat.
Je moet de beste man toch belonen voor al het goud, dat om niet bij de delvers binnenstroomt zonder dat hier enige prestatie tegenover staat.
Ik denk dat er kamerleden zijn, met nog enig gevoel in hun donder, die met gekromde tenen in de kamer zitten of anders wel in de kerk wanneer ze onze lieve Heer bedanken voor alle zegeningen.
Huichelaars en farizeeërs!
Het wordt eens tijd dat er iemand dit zooitje graaiers het voorhof van de tempel uit sodemietert met goud en al.
Vidicam
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Goud delvers
Re: Goud delvers
Ik weet niet wat jouw bron is, maar tot twee weken geleden werd altijd gezegd dat die man € 200.000 verdient. Waar fantaseer jij nu het drievoudige vandaan?En zo kan het gebeuren, dat je voor een riant salaris van €600.000
-
Begin je hier nu ook al SJZ. Soliciteer toch naar een functie bij de VVD ofzo!!!
Ik ben niet van de VVD, en wij hadden het over van Boxtel die zeker ook niet van de VVD is.
Wat heeft de VVD nu ineens met dit verhaal te maken?
Wat heeft de VVD nu ineens met dit verhaal te maken?
Als die man werkelijk 600.000 verdiend, dan ga ik meteen solliciteren. Die baan wil ik ook.
De 200.000 die SJZ noemt lijkt me iets waarschijnlijker, al is het nog aan de riante kant.
De 200.000 die SJZ noemt lijkt me iets waarschijnlijker, al is het nog aan de riante kant.
Even googlen en je weet het: het is 212.625 euro
Zie bijvoorbeeld http://www.novatv.nl/index.cfm?fuseacti ... ge_id=3754
Zie bijvoorbeeld http://www.novatv.nl/index.cfm?fuseacti ... ge_id=3754