Ik zit nu 3 jaar in de schuldenregeling afgelopen 07-11-2010 zouden we eruit zijn.
We zijn er nog niet uit vandaar dat ik schrijf wie kent ook deze situatie.
Het eerste jaar in de schuldenregeling hebben wij nooit bewijsstukken inkomen uitgave patroon enz . hoeven te overleggen wat we al wel gek vonden.Onze salarissen werden wel doorgestort naar de stadsbank in Almere. Alle kosten zijn hoger geworden, dus ons v.t.l.b werd te laag, ik heb overleg gepleegd in jaar 2 van de sanering ofdat dit aangepast kon worden. Wij moesten dus alles van 1 jaar overleggen bij de stadsbank, en ons v.t.l.b werd ook aangepast. In jaar 3 het laatste jaar dus van de schuldsanering, hadden we zelf aan moeten geven dat ons 3 jarige schuldsanering er bijna op zat en ofdat men onze papieren niet moesten zien, daarop hebben wij ook de papieren van het laatste jaar moeten overleggen. Toen kregen we te horen dat de belastingteruggave doorgestort had moeten worden, dat is nog nooit de jaren daarvoor gebeurd, dus wij gaan ervan uit dat we het goed deden, en nu zitten we nog steeds in de schuldsanering en hebben nog geen schone lei gekregen.We krijgen ook echt niets meer te horen van de stadsbank, terwijl ons salaris gewoon op onze eigen rekeningen worden gestort. Wie kan ons een tip geven wat te doen. ik weet het even niet meer, ik wil er nu echt uit zijn. We hebben lang genoeg op bijstandsniveau geleefd.
esje